شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه / حجت الاسلام احمدیان گفت: نباید نگاه ما برای فارغ‌التحصیلان محدود به تربیت پژوهشگر و نویسنده باشد، بسیاری از طلاب در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی استعداد بسیار خوبی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز با رئیس دانشکده علوم قرآنی اصفهان دیدار و پیرامون ظرفیت‌های این دو مجموعه به منظور هم افزایی بیشتر و انجام فعالیت‌های علمی فرهنگی مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، با اشاره به ضرورت تربیت طلاب و دانشجویان در زمینه‌های مختلف نظیر معلمی، پژوهشگری، تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی، گفت: نباید نگاه ما برای فارغ‌التحصیلان محدود به تربیت پژوهشگر و نویسنده باشد، بسیاری از طلاب در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی استعداد بسیار خوبی دارند و ضرورتی ندارد انتظار داشته باشیم لزوماً وارد عرصه پژوهش بشوند.

وی خاطرنشان کرد: قوانینی که تعیین می‌کنیم و خود را ملزم به اجرای آنها می‌دانیم، آرام آرام به سمتی می‌رود که خیال می‌کنیم غیر از این ممکن نیست در حالی که می‌توانیم برنامه‌ها و قوانین و اقدامات بسیار سازنده‌ای متفاوت از سیستم آموزشی کنونی طراحی کرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در دفتر تبلیغات اسلامی و دانشکده علوم قرآنی وجود دارد و باید وجوه اشتراک این دو مجموعه بررسی شود، تصریح کرد: باید وجوه اشتراک میان دانشکده علوم قرآنی و دفتر تبلیغات اسلامی با فعالیت علمی استخراج شود تا بتوان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

احمدیان به اهمیت مباحث حوزه خانواده در فعالیت‌های علمی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و کلان پروژه پژوهشکده الهیات و خانواده با موضوع کارآمدی و پایداری خانواده اشاره کرد و گفت: ما رشته‌های دیگر را هم بسیج کرده‌ایم تا در این کلان پروژه یاری‌رسان باشند و در دل این کلان پروژه پایان نامه‌ها و رساله‌های علمی به تصویب و تدوین برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha