چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام مختار سلیمانی گفت: نسل تربیت شده مکتب شهید سلیمانی در جبهه مقاومت با عوعو سگ دست آموز آمریکا واهمه ای نداشته، بلکه با کوچکترین اشتباه صهیونیستها، پوزه اش را به خاک می مالند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه در کرمانشاه، در آستانه سالگرد شهادت «سردار دل‌ها»، اظهار داشت: شهید سلیمانی با داشتن پرونده‌ای درخشان در دفاع مقدس، این بار در دفاع از حریم و حرم، از شکل‌گیری غده سرطانی دیگری در منطقه، همچون اسرائیل غاصب، با اسم دولت شام و عراق جلوگیری کرد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهباز خان کرمانشاه گفت: سیدالشهدای مقاومت به رغم موضع‌گیری برخی خواص مردود و رسانه‌های جریان غرب گرا در مخالفت با حضور ایران در سوریه، فرامین رهبری حکیم را درک نمود و برای دفع شر گروهک‌های تکفیری و تروریستی در منطقه، لحظه‌ای درنگ ننمود.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر اینکه در نبود امنیت و آرامش در جامعه کار و تولید و زندگی مردم مختل می‌شود، تأکید کرد: در عین حالی که در سایر کشورها ضریب امنیتی نسبت به ایران اسلامی پایین‌تر است، لیکن امنیت بالای امروز کشور، خون بهای شهیدان و در رأس آنها «سردار دل‌ها» است.

وی افزود: آنچه نیروهای تحت امر شهید سلیمانی را در صحنه نبرد حق علیه باطل در جبهه مقاومت دلگرم و پر شور نگه می‌داشت و حماسه‌ها می‌آفریدند، حضور فرمانده در کنار آنها بود که این خود درسی عبرتی است برای مسئولین ما که باید لحظه‌ای میدان خدمت به مردم را رها نکنند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهباز خان کرمانشاه در پایان گفت: هر چند جسم شهید سلیمانی در بین ما نیست، اما مکتب ولایتمداری و روح غیرت دینی آن فرمانده رشید، به ما آموخته در برابر تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی از خود ضعف نشان ندهیم که دولت غاصب اسرائیل تار عنکبوتی بیش نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha