جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدير حوزه علميه خواهران هرمزگان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان بیان کرد: دشمنان کور دل اسلام و انقلاب به موازات با موفقیت های ما دشمنی خود را تحکیم می بخشند.

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اظهار کرد: دشمنی دشمنان کینه‌توز انقلاب نه تنها پایان یافتنی نیست که به موازات موفقیت‌های جدید انقلاب اسلامی بیشتر نیز می‌شود.

وی افزود: برنامه ریزی ۱۰ ساله آنان برای براندازی نظام منجر به فتنه بزرگ ۸۸ شد که البته علیرغم وارد کردن خسارات و صدمات زیاد به کشور و مردم نقش واکسینه کردن انقلاب اسلامی را داشت.

حجت الاسلام اسماعیل نیا عنوان کرد: مردم با بصیرت روز ۹ دی ماه را به یوم الله تبدیل کردند و با حضور به موقع خود در صحنه دفاع از ولایت، آبی سرد بر آتش برافروخته دشمنان شدند.

وی ادامه داد: نهم دی ماه برای همیشه گرامی داشته خواهد شد و در آن روز با بازخوانی عوامل فتنه و راه‌های مقابله با آن، بیش از پیش دشمن را مأیوس خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان ضمن تبریک روز بصیرت و ولایتمداری، یک بار دیگر بیعت خود با امام خامنه ای تجدید می‌نماید؛ ان شاءالله که زیر سایه و پرچم اهل بیت (ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم در راه راست قدم برداریم.

انتهای پیام ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha