سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پرداخت صدقه

طی آیینی با حضور امام جمعه بوشهر، مدیران و مسئولان کمیته امداد استان، سامانه پرداخت و جمع آوری صدقات از طریق اپلیکیشن QR Code همزمان با سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، طی آئینی با حضور امام جمعه بوشهر، مدیران و مسئولان کمیته امداد استان، سامانه پرداخت و جمع آوری صدقات از طریق اپلیکیشن QR Code همزمان با سراسر کشور رونمایی شد.

محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: با این سامانه امکان پرداخت صدقات عمومی و خصوصی به صورت الکترونیکی و از طریق اپلیکیشن بارکد خوان تلفن همراه هوشمند میسر خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این طرح از روش‌های جدید پرداخت صدقات است که در جهت الکترونیکی کردن و استفاده از روش‌های نوین کمک به نیازمندان ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: از این پس نیاز به مراجعه حضوری کارمند کمیته امداد برای جمع آوری صدقات مرتفع خواهد شد و مردم خیّران نیکوکار می‌توانند با یک بار اسکن کد QR که بر روی صندوق صدقاتشان نصب می‌شود، صدقات خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به مزایای اجرای این طرح از سوی کمیته امداد، گفت: این طرح روشی مطمئن، سریع و آسان برای پرداخت صدقات و کمک به نیازمندان است.

میری خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی و افزایش اعتماد عمومی، سرعت و دقت در انجام کمک‌های مردمی، کمک‌رسانی سریع‌تر به مددجویان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهداف این سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۴۵ هزار صندوق صدقات در استان وجود دارد گفت: با الکترونیکی شدن پرداخت صدقات بارکد پرداخت الکترونیکی در قالب یک برچسب روی روی این صنادیق صدقات مشترکین نصب می‌شود و از این پس پرداخت صدقات و سایر وجوهات کمیته امداد نظیر زکات، فطریه و سایر کمک‌های مردمی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha