چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

" «ایّام‌الله» روزهای جلوه‌ی ویژه‌ی خدای متعال است؛ گاهی نیّت مردم، همّت مردم، اراده‌ی مردم، یک چنین روزی را می‌آفریند" مقام معظم رهبری

حماسه ۹ دی حماسه معرفت و دین شناسی و بصیرت است.

حجت در ۹ دی ماه ۹۸ بر مردم و مسئولین تمام شد که چگونه باید از مبانی و دستاوردهای انقلاب دفاع شود.

مردم در این روز فهمیدند که باید در پشت سر رهبری حرکت کرده و از ایشان تبعیت کنند. اگر تبعیت امت از رهبری نباشد امام نمی‌تواند جامعه را اداره کرده و موفق شود.

با این حماسه اثبات شد که امت آخرالزمانی اسلام حقیقتاً از امت اسلامی در صدر اسلام با فضیلت تر هستند. آنهایی که بدون دیدن پیامبر به او ایمان آورده‌اند و راسخ‌تر از اسلاف خود پا در رکاب امام جامعه قیام کردند و فتنه را در هم شکستند.

حماسه ۹ دی باید همیشه باقی بماند و بدون تحریف به نسل‌های دیگر منتقل شود. یکی از مسائل و موضوعات جهاد تبیین و روایت همین حماسه ۹ دی می‌باشد.

یاد شهدای دفاع از انقلاب را گرامی می‌دارم و ضمن تبریک این روز به محضر مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه و حماسه ساز از آنها دعوت می‌کنم همچون سال‌های قبل در مراسمات و برنامه‌های گرامی داشت یوم الله ۹ دی به صورت پر شور شرکت کنند.

سید مهدی قریشی

۸ دی ماه ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha