جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه جنگ ما در زمان کنونی جنگ روایت‌ها و اخبار است و اولین روایت کننده می‌تواند پیروز جنگ باشد، گفت: رسانه و شبکه‌های مجازی امروزه می‌تواند حرف اول را بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع هنرمندان انقلابی اهواز، با اشاره به آیه قرآنی «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا»، اظهار داشت: اگر کسی دارای حُسن فعلی و حُسن فاعلی باشد، هر مقدار اخلاص او بیشتر باشد، مصداق آیه است.

وی بیان کرد: در هر عصر و زمانی هر مؤمنی که دو ویژگی حُسن فعلی و حُسن فاعلی در وجود او خالصانه ایجاد کرده باشد، خداوند متعال برای او در قلوب مؤمنین محبت ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در قلوب مؤمنین، ادامه داد: گرامیداشت سردار دل‌ها برجسته‌تر و پر رنگ تر است و در محافل گوناگون نام و یاد ایشان به میان می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد درخصوص جایگاه رسانه، خاطرنشان کرد: جنگ ما در زمان کنونی جنگ روایت‌ها و اخبار است که دشمن به دنبال روایتگری اول در روایت‌ها است، اولین روایت کننده می‌تواند پیروز جنگ باشد.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: رسانه و شبکه‌های مجازی امروزه می‌تواند حرف اول را بزند، به حول و قوه الهی تمام اهتمام خود را در این زمینه بکار می‌بندیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha