سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام دهقان

حوزه/ رئیس منطقه دو بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، گفت: شهدای مدافع حرم با خون خویش مایه عظمت اسلام و امنیت کشورهای اسلامی شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام دهقان در دیدار با مدیرعامل آرامستان بهشت معصومه (س)، گفت: جوانان مسلمان با حضور در جبهه حق علیه باطل و مقابله با کفار داعش از حرم و حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند و با ایمانهای راسخ پیروز میدان شدند.

وی اضافه کرد: مزار شهدا امروز نماد عزت و اقتدار و مقاومت جوانان این مرز و بوم اسلامی است. اقدامات ارزنده این مجموعه در رسیدگی به قطعه شهدای مدافع حرم و برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت، گامی مؤثر در حفظ ارزشهای شهداست.

مدیرعامل آرامستان بهشت معصومه (س) قم گفت: قطعه شهدای بهشت معصومه (س) بیشترین مزار شهید مدافع حرم را دارد.

موسوی ادامه داد: در این مجموعه تلاش شده تا با برگزاری یادواره شهدا، شب شعر، ایستگاه صلواتی و آئین‌های مختلف یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای مدافع حرم گرامی داشته شود.

در پایان این دیدار با حضور رئیس و معاون فرهنگی منطقه دو بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و مدیرعامل آرامستان بهشت معصومه (س) از تلاش‌های خادم شهدا حجت الاسلام سیدی که طی سالهای گذشته تا کنون اقدامات ارزنده‌ای در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت و برپایی مراسم شهدا در حسینیه و قطعه شهدای مدافع حرم داشته، قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha