چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
9 دی

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی تداعی‌گر بیداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران در عرصه‌ی سیاسی کشور در مقابل توطئه گران داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، ۹ دی را تداعی گر بیداری و هوشیاری ملت در برابر توطئه دشمنان دانست و آورده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

نهم دی ماه تداعی‌گر بیداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران در عرصه‌ی سیاسی کشور در مقابل توطئه گران داخلی و خارجی است.

در دورانی که با ابزار رسانه و مافیای قدرت می‌توان بر ملت‌ها حکمرانی کرد، مردم ایران تحت تأثیر دروغ پراکنی‌ها و فضاسازی‌ها قرار نگرفتند و با همه توان در مقابل دشمن ایستادند و از آرمان‌ها و اعتقاداتشان که به خاطر آن خون‌ها داده و خون دل‌ها خورده‌اند، ایستادند و با حضور خود بار دیگر نقشه‌ی دشمن را خنثی و به ندای امام امت لبیک گفتند.

فتنه‌ای که در سال ۱۳۸۸ به وقوع پیوست، حاصل تلاش‌های ضدانقلاب و همکاری برخی افراد داخلی با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه مانند آمریکا و انگلیس بود که از ماه‌ها قبل از انتخابات تدارک آن را دیده بودند و انتخابات را بهانه‌ای قرار دادند تا آن نقشه را عملی کنند.

این بصیرت و همراهی مردم عزیز ایران بوده است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون، موجبات پیشرفت کشور ایران را فراهم کرده است.

اینجانب فرارسیدن ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را به مردم عزیز تبریک عرض می‌کنم و صمیمانه از حماسه آفرینی‌هایشان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha