جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام راستگو

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان گفت: امروز لازم است تا روحانیت و طلاب با ورود در عرصه جهاد تبیین و روشنگری، اجازه تحریف به برخی از جریانات و دشمنان را ندهند.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی، مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به حوادث سال ۸۸ و فتنه‌های دشمنان، اظهار داشت: خروش میلیونی مردم در ۹ دی در برابر فتنه انگیزی فتنه گران، امنیت را برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم ثابت کرد که امینت در کشور ما مردم محور است، گفت: دشمن به خوبی دریافته بود، تا زمانی که مردم پای کار نظام باشند نقشه‌های آنها نقش بر آب خواهد شد و لذا تمام تلاش خود را برای جدا سازی مردم از نظام قرار داد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت همدان با تاکید بر اینکه ناامیدی از آینده و ایجاد حس ناکارآمدی جمهوری اسلامی در جامعه، از مهم‌ترین نقشه‌های دشمن بوده است، خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ جلوه‌ای از توطئه دشمن بود که شعار حق را با محتوای صد در صد باطل مطرح می‌کردند.

وی افزود: امروز لازم است تا روحانیت و طلاب با ورود در عرصه جهاد تبیین و روشنگری، اجازه تحریف به برخی از جریانات و دشمنان را ندهند.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه اگر این حوادث به درستی تبیین شوند، نظام و کشور بیمه خواهند شد، اظهار داشت: از دیگر نکات مهم در رابطه با ۹ دی به عنوان روز تجدید میثاق با ولایت، نقش ولایت و مدیریت رهبری است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت همدان تصریح کرد: مدیریت مقام معظم رهبری باید مورد واکاوی قرار گیرد و مردم بدانند اگر این مدیریت شجاعانه نبود، کشور در لبه پرتگاه قرار گرفته بود و دشمن نقشه‌های شوم خود را به راحتی اجرایی می‌کرد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha