جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در همدان به شهرستان بهار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری با بیان اینکه پس از روشن شدن این واقعیت مردم در ۹ دی پای کار آمدند، گفت: امروز نیز نخبگان و علی‌الخصوص روحانیت این وظیفه را دارند که به عنوان یک تجربه، عوامل اصلی به وجود آمدن این فتنه را برای مردم روشن کنند و در عرصه جهاد تبیین به صورت ویژه وارد شوند.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با گرامیداشت یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: در سالگرد این حماسه لازم است تا عوامل این خیزش مردمی که گام مهمی در تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب بود را بررسی کنیم.

وی افزود: در انتخابات سال ۸۸ از آنجایی که دشمن تحمل دیدن حماسه مردمی و حضور بیش از ۴۰ میلیون نفری در پای صندوق‌های رأی را نداشت، تلاش کرد تا این شیرینی را به کام ملت تلخ کند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری با اشاره به اینکه دشمن تلاش کرد تا همان مدلی که در برخی از کشورها انقلاب رنگی، راه انداخته بود، در ایران نیز این نقشه را اجرایی کند، گفت: دشمن با مطرح کردن مسئله تقلب به دنبال آن بود تا مردم را فریب دهد.

وی با بیان اینکه متأسفانه هزینه‌هایی در این سال پرداخته شد و فتنه ۸۸ مشکلاتی برای کشور ایجاد کرد، یادآور شد: پس از آنکه این هزینه‌ها پرداخته شد، مردم به این نتیجه رسیدند که اصل ماجرا یک تله و فریب بود که مؤسسات صهیونیستی و استکباری آن را طراحی کرده بودند.

حجت الاسلام زارعی با تاکید بر اینکه پس از ماه‌ها نقاب از چهره اغتشاشگران کنار رفت ، اظهار داشت: نهایتاً با پای کار آمدن منافقین و حامیان و معاندین نظام و انقلاب در داخل و خارج مشخص شد که این افراد از بدنه مردم نیستند و طراحی دشمن پشت سر این حوادث است.

وی، حوادث عاشورای سال ۸۸ و حمله به هیئت‌های حسینی را نقطه عطف این حوادث دانست و خاطر نشان کرد: حمله اغتشاشگران به هیئت و پرچم امام حسین (ع) نشان داد که این افراد با اصل نظام و ولایت فقیه و بالاتر از آن با اهل بیت و اسلام مشکل دارند و مسئله انتخابات نیست.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری با بیان اینکه پس از روشن شدن این واقعیت مردم در ۹ دی پای کار آمدند، گفت: امروز نیز نخبگان و علی‌الخصوص روحانیت این وظیفه را دارند که به عنوان یک تجربه، عوامل اصلی به وجود آمدن این فتنه را برای مردم روشن کنند و در عرصه جهاد تبیین به صورت ویژه وارد شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید تبیین شود چه کسانی پشت این ماجرا بودند و با چه بهانه‌هایی مردم را دچار اشتباه محاسباتی کردند، خاطر نشان کرد: ممکن است در آینده نیز بازهم چنین فتنه‌هایی توسط دشمن طراحی شود، البته نه با همین سناریو، اما طراحی آن توسط سرویس‌های دشمن محتمل است.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب، دست از فتنه‌انگیزی و به چالش کشیدن جمهوری اسلامی بر نخواهند برداشت، اظهار داشت: دشمن از هر بهانه‌ای استفاده می‌کند تا از مطالبات به حق مردم سو استفاده و آن را به سمت اغتشاشات منحرف کند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha