دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم ۹ دی در شهرستان چهاربرج آذربایجان‌غربی

حوزه/ زیویار با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان در دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را می‌شناسند و آنها را خنثی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه در ۹ دی ۸۸ مردم ولایی و انقلابی با اراده الهی و به صورت خودجوش در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب به پا خاستند، اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت، مقابله با فتنه، تمامیت خواهی و انحصار طلبی، حمایت از قانون و قانون اساسی و روز عاشورایی‌ها است.

وی با بیان اینکه یوم الله ۹ دی روز دفاع از ولایت و رهبری است، افزود: در یوم الله ۹ دی مردم برگ زرینی دیگر در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی رقم زدند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پیوستگی و همبستگی ایام الله ۹ دی با عاشورا عجین شده است، ادامه داد: بسیاری از افرادی که در دعوای سیاسی سال ۸۸ حضور پیدا کردند بعد از هتک حرمت به قرآن کریم و اهل بیت (ع)، روز ۹ دی به میدان آمدند و فتنه‌ها را سرکوب کردند.

زیویار با بیان اینکه فتنه ریشه تاریخی دارد، خاطر نشان کرد: یوم الله ۹ دی روزی تاریخی در تقویم جمهوری اسلامی است و حماسه تاریخی مردم ولایی و انقلابی در این روز از اذهان جهانیان فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی روز بصیرت است و بصیرت دو ویژگی مهم دارد، گفت: بصیر کسی است که آنقدر نگاهش شفاف شود که از خود عبور کرده و برای حفظ و صیانت از آرمان‌ها و اهداف اسلامی و اخلاقی خود تلاش کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطف در نظام سیاسی مبتنی بر مردم سالاری دینی است، خاطر نشان کرد: قانون، مجلس، احزاب و تشکل‌ها، گروه‌های دارای شناسنامه و رسانه ارکان نظام سازی هستند که در این بین، همه ارکان یک طرف و قانون طرف دیگر است.

زیویار در پایان با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان در دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند گفت: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را می‌شناسند و آنها را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha