جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حماسه 9 دی

حوزه/ مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه موضوع بصیرت ریشه قرآنی دارد، گفت: در شرایط فعلی برای حل مشکلات دولت را یاری کنیم تا از موانع عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی رحیم آبادی، پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در بیرجند اظهار کرد: بصیرت موضوعی نیست که در سال‌های اخیر مطرح شده باشد، بلکه ریشه‌های قرآنی دارد.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: مسئله بصیرت تنها مربوط به اتفاقات سال ۸۸ نیست، چرا که بعد از آن نیز ما فتنه‌ها و فتنه‌گران بسیاری را دیدیم و از این جهت باید همواره هوشیاری خود را حفظ کنیم.

رحیم آبادی ادامه داد: ما در کشورمان کمبودها و مشکلات زیادی داریم که با پیروی و تبعیت از ولایت و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانیم بر آن غلبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ریشه همه موفقیت‌ها در توجه به دستورات و فرامین ولایت است، اظهار کرد: البته تنها دوست داشتن و علاقه به ولایت و رهبری کافی نیست بلکه باید ببینیم ولی از ما چه می‌خواهد و چگونه باید از ایشان تبعیت و دغدغه‌هایشان را مد نظر داشته باشیم.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، بیان‌کرد: سردار سلیمانی علی‌رغم مشغله‌های فراوان و دوری طولانی مدت از خانواده باز هم آرامش داشت که این موضوع ریشه در ایمان و ولایتمداری و حرکت او در مسیر هدف دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه بعد از انقلاب به موفقیت‌های بزرگی دست یافتیم، افزود: قبل از انقلاب آمریکایی‌ها در کشور ما جولان می‌دادند، ولی بعد از انقلاب سیلی محکمی به استکبار در ماجراهایی چون عین الاسد زدیم.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه بیعت با ولایت، نعمت‌های الهی را نصیب جامعه ما می‌کند، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ریشه در این موضوع دارد که در گذشته مسئولانی داشتیم که اعتقادی به ولایت و تبعیت از رهبری نداشتند.

وی یادآور شد: در شرایط فعلی نیز برای حل مشکلات باید دولت را یاری کنیم تا به امید خدا و با تلاش و همت از موانع عبور کنیم.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha