یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تویسرکانی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: مسئولان در نوکری مردم از یکدیگر سبقت بگیرند، زیرا بنا به فرموده مقام معظم رهبری راه نجات از این وضعیت خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، روز پنجشنبه در تجمع گرامیداشت نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در میدان شهید مطهری شهر سمنان، نهم دی را حماسه الهی دانست و افزود: مردم در مسیر و در دفاع از ولایت قیام کردند و وحدت ملی جانی دوباره گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، ریشه فتنه سال ۸۸ را حاصل شکستن وحدت میان مردم از سوی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ کشور را ۹ ماه درگیر آشوب کرد و با هدف نابودی انقلاب اسلامی و از بین بردن وحدت و برائت ایجاد شد، ولی با هدایت مقام معظم رهبری و هشیاری وفاداران انقلاب و مردم دلبسته به نظام بی‌سرانجام ماند.

وی تاکید کرد: وحدت مردم و برائت از دشمنان همراه با ولایتمداری برای عبور از مشکلات، رسیدن به آرامش و پیشرفت انقلاب اسلامی لازم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد: ضرورت رسیدن به سعادت، خوشبختی، ثروت و رفاه از زبان قرآن کریم وجود دو رکن وحدت و مرزبندی با دشمنان است.

وی در خصوص بیان صریح بی‌اعتمادی به بیگانگان در قرآن اظهار داشت: مرزبندی با دشمنان و بیگانگان و اعتماد نکردن به آنان باید رعایت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج عنوان کرد: راه نجات کشور در امید بستن به آمریکا و اروپا نیست بلکه در برابر دشمنان همیشه آماده‌ایم و در دفاع از مردم لحظه‌ای تردید و غفلت وجود ندارد.

وی اشارات قرآن کریم را رهنمود انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: آرمان‌ها، ارزش‌ها، اهداف، مشکلات، راهکارها و راه نجات انقلاب را باید با نگرش و گفتمان قرآنی بیابیم.

تویسرکانی با اشاره به امت واحده ادامه داد: وحدت میان مردم زمینه ساز رشد و تعالی است و بر اساس قرآن و سیره اهل بیت (ع) از تفرقه و کینه میان یکدیگر باید دوری کرد.

تویسرکانی ابراز داشت: گفتمان سازی مفاهیم قرآنی توسط مقام معظم رهبری یکی از مؤلفه‌های ایجاد بصیرت در میان مردم و جامعه است و این بصیرت سبب عبور از فتنه شد.

تویسرکانی با اشاره به تحریم‌های حداکثری ۱۲ ساله دشمنان علیه ایران اسلامی یادآور شد: مطالبات مردم و فشار اقتصادی زیاد است ولی با وحدت، دستگیری از مستضعفین و کمک‌های مومنانه می‌توان از این بحران عبور کرد.

وی اضافه کرد: مسئولان در نوکری مردم از یکدیگر سبقت بگیرند، زیرا بنا به فرموده مقام معظم رهبری راه نجات از این وضعیت خدمت به مردم است.

مردم انقلابی و خانواده‌های معظم شهدای شهر سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و جمعی از مسئولان استان و این شهرستان در این تجمع حضور داشتند و همگی فریاد برائت از استکبار و تاکید بر وحدت امت در مسیر ولایت فقیه سر دادند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha