شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری، با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران در جهان مدیون رشادت‌های "قاسم سلیمانی" است، گفت: حاج قاسم یک اسطوره واقعی بود که با عمل خود، ولایتمداری را به همگان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در اجتماع مردم اندیمشک که پس از نماز ظهر و عصر در مصلای این شهرستان برگزار شد، با تشریح ابعاد فتنه سال ۸۸ گفت: ۹ دی سالروز حماسه‌ای است که به عنوان یوم الله لقب گرفت و دست فتنه گران را قطع کرد.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مردم با تمام ظرفیت وارد صحنه شدند و ۸۵ درصد مردم در این رأی‌گیری شرکت کردند که واقعاً کم سابقه بود، اما متأسفانه برخی که شکست خورده بودند، نتیجه آن انتخابات را نپذیرفته و به جای اثبات ادعای خود، به کف خیابان رفته و از قطار انقلاب پیاده شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با اشاره به هوشیاری ملت در آن شرایط بیان کرد: خداوند به برکت امام حسین (ع) فتنه‌های فتنه گران را رسوا کرد و چهره واقعی افراد فتنه‌گری که در روز عاشورا پرچم‌های عزا را به آتش کشیده و صفوف مردم عزادار را سنگ باران و عزاداران را ضرب و شتم کردند، نمایان کرد.

وی ادامه داد: فتنه گران در این روز انواع جنایات را انجام دادند و به امام حسین (ع)، اسلام و عاشورا اهانت کردند و لذا با این اهانت‌ها، طاقت و سکوت ملت ایران به سر رسید و با خلق حماسه ۹ دی، تیر خلاص بر فتنه زدند.

حجت الاسلام المسلمین حیدری، در ادامه با اشاره به حماسه حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد عزت و افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران بود و حضور ستودنی مردم در بدرقه و تشییع پیکر مطهر ایشان در تاریخ ماندگار شد.

عضو خبرگان رهبری افزود: خیلی از کشورها معتقدند که ایران یک ابرقدرت است و این اقتدار کشور به برکت امثال حاج قاسم به دست آمده است.

وی گفت: حاج‌قاسم برای دنیای اسلام جانفشانی و فداکاری‌های بی نظیری داشت و حتی شهادتش هم برای دشمن واهمه شدیدی ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، در پایان اظهارداشت: حاج قاسم یک اسطوره واقعی بود که با عمل خود ولایتمداری را به همگان نشان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha