پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ماموستا راستی

حوزه / امام جمعه موقت سنندج گفت: سردار سلیمانی کارهای بسیار بزرگی برای نجات جهان اسلام از دست تروریسم انجام داد و نهایتاً به دست آمران همان تروریست‌های تکفیری صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، امروز در دیدار جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت شهر سنندج اظهار داشت: حضور روز گذشته مردم استان کردستان در گرامیداشت حماسه ۹ دی روحیه انقلابی، ولایتمداری و وطن پرستی مردم این خطه را دوباره نشان داد.

عضو شورای افتای اهل سنت سنندج ادامه داد: مردم خطه کردستان از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب تاکنون به عنوان مرزدارانی غیور شناخته می‌شود و در صیانت از انقلاب و نظام تاکنون شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند که این امر مایه افتخار استان است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به دهه بصیرت و نقش کلیدی شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم منطقه‌ای و داعش، اظهار کرد: حضور مقتدرانه و البته متعهدانه شهید سردار قاسم سلیمانی در مقابله و از بین بردن تروریسم در منطقه به هیچ وجه قابل کتمان نیست، این شهید والامقام در عین گمنامی کارهای بسیار بزرگی برای نجات جهان اسلام از دست تروریسم انجام داد و نهایتاً به دست آمران همان تروریست‌های تکفیری صهیونیستی به شهادت رسید.

ماموستا راستی ادامه داد: امسال که دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمان ایشان است، باید ابعاد شخصیتی این مجاهد فی سبیل الله برای نسل‌های جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود، زیرا سردار بخش مهمی از تاریخ مقاومت ایران اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه و حتی جهان است.

عضو شورای افتای اهل سنت سنندج خاطرنشان کرد: داشتن نگاه سلیمانی وار به کشور و مشکلات می‌تواند بهترین و مؤثرترین راهکار برای برون رفت مملکت از مشکلات باشد؛ حاج قاسم معتقد بود که برای رفع معضلات و مشکلات باید از داشته‌های خودمان استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha