جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکایی ها در توافق برجام به تعهد خود عمل نکردند گفت: خواست ما از نشست وین این است که به آنچه در برجام توافق شده، عمل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: نام پرآوازه سپهبد شهید قاسم سلیمانی موجب امید برای مقاومت مردم برابر دشمنان است

وی، مقاومت را رمز پیروزی سردار سلیمانی در تمام جبهه‌های نبرد علیه دشمنان دانست و گفت: ملت ایران او را به خوبی می‌شناخت و ویژگی‌هایش نامش را در تاریخ جاودانه کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نشست وین با موضوع برجام اشاره کرد و افزود: تلاش مذبوحانه‌ای از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران همچون اسرائیل و عربستان برای تأثیرگذاری در مذاکرات وین و فشار و تهدید علیه ایران در حال انجام است.

خطیب جمعه رشت اظهار کرد: آنچه در مجموع از این نشست‌ها می‌خواهیم این است که آنچه را در برجام توافق شد عمل کنند، دست از سر ملت‌های اسلامی بردارند و تحریم‌ها را نیز یکباره بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه آمریکایی‌ها چیزی در توافق گذشته برجام به ما ندادند و اکنون هم فکرشان هم این است، افزود: اینکه طی مدت اخیر در هر نشست با یک بسته جدید می‌آیند نشان دهنده جواب دادن مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌تواند موفقیت بیاورد جنگ اراده‌هاست و مردم ایران همیشه در جنگ اراده‌ها پیروز بوده و خواهند بود.

گیلان نیاز به مدیران پاکدست دارد

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب و تغییر مدیران استان گیلان اشاره کرد و گفت: از همه مسئولان نظام بویژه در استان می‌خواهیم مدیرانی را منصوب کنند که پیش از هر چیزی دستانی پاک داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه مدیران باید پاک‌طینت، پاکدست، انقلابی و با تقوا باشند، ادامه داد: مدیران باید طمع مدیریت نداشته باشد و آن کسی که خداترس باشد کار انجام می‌دهد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha