جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: ایستادگی ملت ایران و دیگر کشورهای جبهه مقاومت تاثیرگذار بود زیرا دشمن از مواضع جنگ‌طلبانه خود کوتاه آمده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: روز شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان روز جهانی مقاومت نام‌گذاری شده است که تنها راه مقابله با مستکبران، ایستادگی و مقاومت است و دشمن نشان داد که راه دیگری وجود ندارد.

وی اضافه کرد: قاسم سلیمانی همواره در دوران دفاع مقدس، مقابله با اشرار و فرماندهی در جبهه مقاومت، حرکت در مسیر و هدف خود را دنبال کرد که زندگی این شخصیت، می‌تواند الگوی خوبی برای همگان باشد.

رستمیان ادامه داد: تأسیس مجمع جهانی اهل بیت به امر مقام معظم رهبری در سال ۶۹ با هدف تبیین حقایق اهل بیت (ع) برای جهانیان تشکیل شد که در این مجمع، فرمایشات و سیره اهل بیت (ع) تبیین می‌شود و به دلیل اینکه، کلام و رفتار اهل بیت (ع) با فطرت انسان سازگار است، پیروان زیادی جذب می‌کنند.

وی با اشاره به برخی کمبودها و مشکلات تولید، نهاده‌های دامی را مشکل اصلی دامداران دانست و تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن در فصل زایش دام، بسیاری از دامداران شهرستان در این زمینه مشکل دارند که فقدان تأمین خوراک سالم موجب ضرر دامداران می‌شود که باید با سرعت عمل بیشتر مشکل آن‌ها رفع شود.

امام جمعه دامغان با اشاره به مطالبات کارگران و کارکنان فولاد و ذوب آهن این شهر، گفت: مطالبه اقشار مختلف، مقابله با نظام نیست بلکه حق مردم است که باید مسؤولان به این مطالبات توجه کنند که در این زمینه، کارگران و کارکنان فولاد و ذوب آهن دامغان در اعتراض خود، اجرای قانون همسان سازی، توجه به مشکلات حوزه درمان و ارتقای ردیف بودجه از ۹ به هفت را مطالبه کردند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha