سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ع

حوزه / امام جمعه بادرود، مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب قرآن، دین و اهل بیت(ع) دانست و گفت: حاج قاسم یک انسان دین مدار، ولایت‌مدار و شجاع بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود استان اصفهان، با گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی، گفت: اهمیت یوم الله ۹ دی از یوم الله ۲۲ بهمن اگر بیشتر نباشد کمتر نیست، چرا که روز نهم دی ماه ۸۸ یک توطئه و یک عملیات دقیق چندین و چند ساله دشمنان نقش بر آب شد.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه حضور میلیونی مردم با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی تمام توطئه دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: دشمن قصد داشت با دروغ‌های خود مردم را فریب دهد، اما خلوص مقام معظم رهبری و بصیرت مثال‌زدنی مردم ایران اسلامی باعث شد چهره واقعی دشمن آشکار شود.

وی، با تاکید بر هوشیاری مردم در برابر فتنه گران داخلی و خارجی در مقطع فعلی، گفت: امروز دشمنان ما با دروغ پردازی و شایعه پراکنی روی ناامید کردن مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند.

حجت الاسلام قاسمی، در ادامه با گرامیداشت یاد و نام این شهید والا مقام سردار سلیمانی، گفت: امروز کشورمان اگر می‌خواهد نجات پیدا کند باید همان راهی را که شهید حاج قاسم سلیمانی پیمود، ادامه دهد.

امام جمعه بادرود، مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب قرآن، دین و اهل بیت (ع) دانست و گفت: حاج قاسم یک انسان دین مدار، ولایت‌مدار و شجاع بود و در برابر مردم مظلوم متواضع و در برابر ظالمان نفوذ ناپذیر و انعطاف ناپذیر بود.

وی، با بیان اینکه امروز حاج‌قاسم‌سلیمانی عزیز ملت‌ها است و دولت مستکبر آمریکا منفورترین دولت‌ها است. یادآور شد: مکتب سلیمانی، مکتب سربازی ولایت، اسلام، سربازی اهل بیت (ع)، دفاع از ارزش‌ها، مستضعفین جهان و مکتب دفاع از خوبی‌هاست.

امام جمعه بادرود، حفظ سلامتی از عبادات و واجبات دانست و تاکید کرد،: همگان به منظور قدردانی از نعمت سلامتی که خدا به ما داده، باید به توصیه پزشکان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا در جلوگیری از سرایت سویه امیکرون عمل کنیم.

وی، با قدردانی از حضور پر شور مردم فهیم و ولایتمدار بخش امام زاده بادرود، خالدآباد و روستاهای مجاور در تشییع پیکر شهدای مظلوم و گمنام، گفت: شهدا کسانی بودند که امنیت، اقتدار و آرامش امروز و فردای کشورمان را به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام قاسمی در پایان افزود: بار دیگر عهد و پیمان از هم ناگسستنی خود با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و آرمان و راه مبارک و افتخارآمیز امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha