دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه مراغه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه گفت: سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم با از بین بردن داعش امنیت را در کشور های منطقه تثبیت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه گفت: سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم با از بین بردن داعش امنیت را در کشورهای منطقه تثبیت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: مردم ایران، عراق و سوریه آرامش این روزها را مدیون سردار سلیمانی و شهدا مدافع حرم هستند.

وی اضافه کرد: تشییع جنازه با شکوه سردار سلیمانی در ایران و عرق نشان از راه درست و حقانیت آن سردار رشید اسلام است.

امام جمعه مراغه با اشاره به نامه تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوری سابق افزود: هدف امام از نگاشتن این نامه فروپاشی این کشور را در آینده نزدیک پیش‌بینی کرده بود.

وی با گرامیداشت روز ۹ دی نیز افزود: پس از فتنه سال ۸۸ این روز به نماد بصیرت و ولایت مداری مردم ایران اسلامی تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: مالک در تخریب خودسرانه مغازه‌ها و مستأجر نیز با انتشار فیلم برادر معلولش به درستی عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه داشتن سند مالکیت مغازه‌ها دلیل بر حقانیت مالک نیست، افزود: در این موضوع باید حق و حقوق مستأجر مغازه سرقفلی نیز تأمین شود.

امام جمعه مراغه گفت: استفاده از تصاویر معلول برای اعلام حقانیت از طرف مستأجر نیز کاری ناشایست بوده است.

وی از شهرداری و دستگاه‌های اجرایی خواست در صدور مجوزهای این چنین دقت لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث این چنین نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha