جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محفل انس با قرآن

حوزه / به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی محفل انس در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز محفل انس با قرآن به یاد این شهید بزرگوار و با حضور جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام حمید علی بخشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم گفت: با وجود سیاست ناامن سازی منطقه از طرف تروریست‌های تکفیری و استکبار جهانی، شهید سلیمانی مقابل آن‌ها ایستاد و نقشه‌هایشان را نابود کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی در بعد نظامی و در دفاع مقدس نخبه بود که با تلاش‌های او مرزهای دفاعی ما تا سواحل دریای مدیترانه امتداد پیدا کرده است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی را می‌توان میدان‌دار عشق نامید که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بود و همیشه سعی می‌کرد در همه ابعاد الگو و اسوه باشد و با استفاده از رهنمودهای رهبری و تبعیت از امام خود توانست به درجه و شأن سربازی فضیلت ببخشد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: سردار سلیمانی، سردار دل‌هاست و تا ابد زنده است، چرا که او سرداری بی نظیر است که همواره سربازان با نام او آبرو پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام علی بخشی همچنین به انس بیشتر جوانان به قرآن عنوان کرد: انس دائمی با قرآن برای قاری، شرافتی را فراهم می‌آورد که به حرمت این همنشینی و رفاقت، نیازهای معیشتی و معادی او برطرف می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان اظهار کرد: پدر و مادر بهترین مشوق ما برای قرآن‌آموزی و توجه به قرآن هستند؛ از طرفی حضور جوانان در جلسات و محافل قرآنی، علاوه بر ایجاد آرامش برای انسان، بسیاری از دغدغه‌های والدین را نیز برطرف می‌کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha