دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون و سپاه استان، روز دوشنبه ۱۳ دی، در مسجد امام خمینی (ره) خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی برای کشور و جهان اسلام و محور مقاومت یک مالک اشتر واقعی بود و تا زمان شهادت خود به عهد خود وفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد و فرمانده نبود، بلکه این شهید بزرگوار یک اندیشه و مسلک بود، چیزی که از به عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی یاد می‌شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی قابلیت فراگیری و الگو سازی دارد و این است که این سردار دل‌ها را به یک اسطوره تبدیل کرده و دشمنان را به وحشت انداخته است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان از اینکه نظام در مکتب حاج قاسم سلیمانی افرادی را تربیت کند که دنباله روی مرام و منش و اندیشه او باشند، در هراسند و لذا تلاش می‌کنند تا او را به عنوان یک فرد فرو بکاهد و برای این منظور سعی در تخریب یا تقلیل جایگاه و شخصیت حاج قاسم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: البته بزرگی شخصیت سردار سلیمانی به اندازه‌ای بوده و عظمت تجلیل از شخصیت او در مراسم با شکوه تشییع پیکر مطهرش دشمنان را مبهوت کرد و به نظر می‌رسد هنوز هم این حقیقت را هضم نکرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: مقام معظم رهبری از ایشان به مطهری زمان یاد کرد که باید عرض نمایم که آیت الله مصباح یزدی متفکر، فیلسوف و اندیشمند کم نظیری بود برای دفاع از نظام و انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی کم نگذاشته و زبان از بیان ابعاد علمی و عملی آن عالم فرزانه قاصر است.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی، شهید حاج سلیمانی و ابومهدی المهندس با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون و سپاه استان، روز دوشنبه ۱۳ دی، ساعت ۱۵ در مسجد امام خمینی (ره) خبر داد.

بزرگداشت حاج قاسم و آیت الله مصباح یزدی در قزوین برگزار می شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha