چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ آیین تجلیل و پاسداشت مقام شامخ شهدی مدافع حرم استان خوزستان

حوزه/ مراسم تجلیل و پاسداشت مقام شامخ شهدی مدافع حرم استان خوزستان در حاشیه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مراسم تجلیل و پاسداشت مقام شامخ شهدی مدافع حرم استان خوزستان در حاشیه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این مراسم که پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم استان خوزستان حضور داشتند با اهدای گل همراه با لوح یادبود از ایثارگری‌ها آنها و مجاهدت‌های پدرانشان در راه دفاع از دین مبین اسلام تجلیل و قدردانی شد.

همچنین خلیلیان استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم دین بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، اظهار داشت: اگر این شهدا نبودند شاید دشمن یا به مرزهای ایران اسلامی رسیده بود یا اینکه وارد خاک‌های ما شده بود.

استاندار خوزستان بیان کرد: بزرگترین کمک به نهضت مقاومت اسلامی منطقه و جمهوری اسلامی ایران جانفشانی شهدا در برابر دشمنان قسم خورده بود که در رأس این شهدا، شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha