یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش

حوزه/ عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) همواره طرفدار حق و حقیقت بود و در دفاع از حق ذره‌ای کوتاه نمی‌آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جعفری، عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، امروز در همایش بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی (ره) که در ساختمان شهید دانیالی واقع در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: آیت الله مصباح یزدی (ره) خدمات ارزشمندی را در حوزه‌های دینی، علمی، پژوهشی، سیاسی و اجتماعی از خود به یادگار گذاشت.

وی با بیان اینکه ولایت مداری از ویژگی‌های شخصیتی آن عالم فرزانه وارسته بود افزود: تلاش و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر، آن عالم بزرگوار در دفاع از ولایت و رهبری در برهه‌های تاریخ انقلاب اسلامی ستودنی است.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه آن عالم فرزانه و وارسته عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام و انقلاب صرف کرد، افزودد: ایشان مدیری شایسته، مبارزی انقلابی، عالمی مردمی و مجاهدی خستگی ناپذیر بود.

حجت الاسلام جعفری، زبان گویا در ابراز حق و حقیقت را از ویژگی‌های بارز شخصیتی آیت الله مصباح (ره) برشمرد و گفت: آن عالم بزرگوار همواره طرفدار حق و حقیقت بود و در دفاع از حق ذره‌ای کوتاه نمی‌آمد.

وی در پایان با اشاره به خدمات ارزشمند علمی پژوهشی آیت الله مصباح یزدی، گفت: ایشان در زمینه‌های فقهی، قرآنی فلسفه، کلام و… دارای تالیفات بسیاری است که امروز این تالیفات منابع علمی پژوهشی مورد استفاده دانش پژوهان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha