جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم استقبال از شهید گمنام در مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا یاسوج+ فیلم و تصویر

حوزه/ مراسم استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، مراسم استقبال و وداع با شهید گمنام به میزبانی مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام سیاوش علیزاده، مسئول بسیج روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدای گمنام چراغ راه هدایت و بشارت هستند، افزود: مقام معظم رهبری به جوانان تاکید کرده‌اند که راه خود را با ادامه مسیر شهدا پیدا کرده و در مسیر تعالی و سعادت قرار گیرند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی جامعه، عزت و اقتدار، استقلال و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به پاس از خودگذشتگی و ایثار شهدا است.

علیزاده بیان کرد: شهدا با نثار همه هستی خویش در راه خدا به ما نشان دادند که برای حریت، آزادگی، حق و حقیقت باید از تمام هستی خویش گذشت.

حجت الاسلام ابراهیم بهشت، مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج هم هدف از برگزاری مراسم استقبال از شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد پیوند ارزشی بین نسل جوان امروز با نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا جایگاه با عظمتی دارند و از خود گذشتگی، استقامت و ایثار آنان آرامش و اقتدار امروز ایران را رقم زده و از این رو شهدا وارثان به حق انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha