جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسیر

حوزه/ کمیته زندانیان اداری فلسطین در پی وخامت حال هشام ابوهواش که نزدیک ۱۳۷ روز است در اعتراض به شرایط بد اسارت اعتصاب غذا کرده و در حالت بیهوشی به سر می برد، با صدور بیانیه ای هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، کمیته زندانیان اداری در زندان‌های اشغالی طی بیانیه‌ای مطبوعاتی نسبت به وخیم شدن حال اسیر فلسطینی "هشام ابوهواش" که نزدیک ۵ ماه است در اعتراض به بازداشت اداری و حکم ناعادلانه علیه وی دست به اعتصاب غذا زده هشدار داد و از همبستگی با این اسیر و سایر اسرای فلسطینی خبر داد.

ترجمه بیانیه به شرح ذیل است:

در پی تحولات خطرناکی که در رابطه با سلامتی برادرمان «اسیر / هشام ابو هواش» که بیش از ۱۳۷ روز است که در اعتصاب غذا به سر می‌برد، رخ داده در واقع جنایتی روشمند است که هدفش شکستن اراده اسرایی است که اعتصاب غذا کردند تا آنها متوجه شوند که با اعتصاب غذا به شهادت می رسند؛ ما با آغاز تلاش‌های اسرایی که در اعتراض به بازداشت اداری و تحریم محاکمه شأن اعتصاب غذا کردند ابراز همبستگی می‌کنیم و اعلام می‌کنیم:

۱. از طریق ارتباطی که با کلیه نهادهای نظارتی داخل زندان داریم، تنش‌ها همچنان ادامه دارد، زیرا آنها سلامت هشام و همه زندانیان را هدف قرار دادند و ما هرگز در برابر آن سکوت نخواهیم کرد.

۲. مکانیسمی که اشغالگران صهیونیستی دنبال می‌کنند به وضوح جنایت آنها را نشان می‌دهد و از تمام ابزارها برای سرکوب آزادی مردم ما استفاده می‌کنند که از جمله آن محاکمه ظاهری هشام و محکوم نمودن او به اعدام و ترور او از طریق نگه داشتن در بازداشت اداری و عدم آزادی وی بود که منجر به وضعیت فعلی او شده است.

۳. تلاش اشغالگران برای ترور قهرمان ما، هشام در ادامه جنایت‌های سابق آنها است، و وضعیت او به شرایط هشدار آمیز رسیده و بایستی ما نیز فوراً به عنوان اسرای اداری در اعتصاب غذای گسترده ورود کنیم و از این طریق خواهان آزادی اسرا شویم و به مقابله با اقدامات اشغالگران در به قتل رساندن فردی، فرسایشی و تدریجی زندانیان بپردازیم.

بر این اساس، به مقابله با سیاست بازداشت اداری ادامه خواهیم داد و نسبت به خطری که جان اسیر "هشام ابو هواش" را تهدید می‌کند هشدار می‌دهیم.

تصمیم ما آزادی است – "نه" به بازداشت اداری

کمیته زندانیان اداری در زندان‌های اشغالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha