پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه سلیمانی یک شخص نیست و یک مکتب است، گفت: آمریکایی‌ها اعتراف کرده اند که ایران امروز قدرت اول منطقه است، این را بعد از سیلی گیج کننده‌ای که قدرت نظامی ایران به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق زد، کاملاً متوجه شدند. این همان «ما می‌توانیم» است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، در همایش پرچم داران بصیرت در شاهرود که به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در محل حسینیه اعظم مدرسه قلعه برگزار شد، گفت: مردم از یک نعمت و موهبت بزرگی به نام ولایت حضرت محمد (ص) برخوردار هستند که با وجود برخورداری از این نعمت نباید خلاء، کاستی، کمبود، نارسایی، ناهنجاری و پلشتی در جامعه و زندگی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه عاشورا، محرم و صفر و فاطمیه یعنی کانون قدرت، عزت، پیشرفت، تقدم، خلاقیت برای کشور مسلمانی همچون ایران اسلامی، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای اینکه مردم روش و سبک زندگی خود را منطبق با سیرت و سنت حضرت زهرا (س) قرار دهند، سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مطرح کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بزرگ‌ترین وظیفه مسئولان نظام، خدمت بی منت به مردم است، خاطر نشان کرد: مطالبه به موقع و با روش مناسب وظیفه هر انسانی است، چرا که در دفاع از نظام و حقوق مردم با هیچ مسئولی تعارف نداریم.

عضو فقهای شورای نگهبان مطالبه گری را وظیفه هر انسانی برشمرد و تاکید کرد: همه ما باید در حوزه زندگی شخصی، اخلاقی، فرهنگی و مذهبی الگوی خود را حضرت زهرا (س) قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ادامه داد: ازدواج صورت می‌گیرد اما زندگی پایدار نیست و متلاشی می‌شود یا اینکه ازدواج صورت می‌گیرد، پایدار می‌ماند اما فرزند آوری وجود ندارد، فرزند آوری شکل می‌گیرد اما تربیت دینی انجام نمی‌شود که هیچ کدام از اینها منطبق با زندگی حضرت زهرا (س) نیست.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اعتراف کرده اند که ایران امروز قدرت اول منطقه است، این را بعد از سیلی گیج کننده‌ای که قدرت نظامی ایران به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق زد، کاملاً متوجه شدند. این همان «ما می‌توانیم» است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به اینکه وقتی چنین کارهای بزرگی از دست نخبگان ما در عرصه نظامی برمی‌آید، چرا نمی‌توانیم اقتصاد را کنترل کنیم، افزود: زیبنده کشور و مردم ما نیست که دزدان بیت‌المال به عنوان اختلاس‌گر را نشان داده، اما در برخی از مواقع نتیجه آن را نامعلوم رها کنیم؛ راه حل این مسئله روشنگری‌، بیان حقایق و مطالبه گری از مسئولان است.

حمله به پایگاه عین الاسد مصداق «ما می توانیم» بود

حمله به پایگاه عین الاسد مصداق «ما می توانیم» بود

حمله به پایگاه عین الاسد مصداق «ما می توانیم» بود

حمله به پایگاه عین الاسد مصداق «ما می توانیم» بود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha