یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معنوی شهید قربان عادلی نژاد  در مسجد النبی شهر مادوان برگزار شد

حوزه/یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معنوی شهید «قربان عادلی نژاد» در مسجد النبی(س) شهر مادون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردمی، نماینده ولی‌فقیه در استان، روحانیت، خانواده معزز شهدا و ایثارگران اعضای شورای اسلامی شهر مادون، شهردار و همچنین با حضور معنوی یک میهمان ویژه (شهید قربان عادلی‌نژاد) در مسجدالنبی شهر مادون برگزار شد.

در ادامه این یادواره، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: همه راه‌ها فرا روی انسان است خداوند برای هدایت بشر پیامبرانش را فرستاد تا ما را هدایت کند و قرآن را بر ما نازل فرمود تا هدایت شویم احکام خدا حرام و حلال خدا را بدانیم خیلی در این دنیا آمدند و رفتند و راه شیطان را پیمودند.

وی در ادامه گفت: این افراد به عذاب سخت الهی گرفتار شدند که باید انسان‌ها از سرانجام چنین افرادی درس عبرت بگیرند.

حسینی در ادامه با طرح این سوال که چرا نام شهید را برای شهدا انتخاب کرده‌اند، گفت: بسیاری افراد در جنگ‌ها جان خود را از دست داده‌اند اما شهدا با کشته شدگان تفاوت بسیاری دارند شهدا در راه خدا، دین، ناموس، عزت و سربلندی یک کشور جان خود را فدا کردند هدف آنها از حضور در میادین جنگ و جهاد اهداف مادی و دنیوی نبود به مانند حاج قاسم سلیمانی که همه وجود خود را برای خدمت به مردم گذاشت و یک لحظه دست از مبارزه نکشید و در راه خدا و خدمت به خلق خدا جان خود را از دست داد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدا و همچنین حضور معنوی شهید قربانعلی عادلی‌نژاد و شهدای گمنام در استان گفت: خوشبختانه فضای استان ما معطر به عطر و شمیم خوش این شهیدان گردیده شهدایی که جان خود را در راه خدمت به مردم و مقابله با دشمن استکباری گذاشتند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان ابعاد شخصیتی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: آن شهید والا مقام فرماندهی مقتدر و طراح و یک سیاستمدار بود که همه برجستگی‌ها در وجود او نمایان گردید. شخصیتی که توانست با حضور چند ساعته خود در دیدار با پوتین رئیس جمهور روسیه او را وادار به حضور در نبرد با داعش کند، در حالی که فتنه داعش فتنه جهانی بود و آمریکا به صورت دوگانه با این گروهک برخورد می‌کرد و در اصل نطفه داعش را آمریکا به وجود آورده بود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز دشمن به دنبال این است که مکتب حاج قاسم در دنیا فراگیر نشود اما خون آن شهید به جوشش درآمده و همه ملت‌ها و مسلمانان جهان و آزادی خواهان با تاسی از مکتب حاج قاسم در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

همچنین در ادامه یادواره شهدای حاج قاسم سلیمانی؛ شورای اسلامی و شهرداری مادون به رسم یادبود از خدمات ارزنده پاک با نان این شهر با اهدای لوح تقدیر قدردانی و تجلیل کردند و در پایان این مراسم مردم خداجوی شهر مادون با شهید قربان عادلی‌نژاد مهمان ویژه این مراسم در فضای معنوی وداع کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha