یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فلاحی

صدای پای حاج قاسم‌ها پشت دیوارهای قدس شنیده می‌شود و قطعاً به یاری خدا هرچه سریع‌تر آرمان شهید سلیمانی که نابودی ریشه ظلم و ام الفساد یعنی رژیم صهیونیستی محقق می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در پیامی با تبریک و تسلیت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهید سلیمانی نه یک شخص و یک فرمانده بلکه یک مکتب است. شهیدی که نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود و همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا طی کرد.

انتهای راه مکتب سلیمانی، ظهور است و رویش‌های مکتب سلیمانی هر روز در حال توسعه در سراسر جهان هستند.

از لشکر فاطمیون تا حیدریون، زینبیون و … همه پیرو این مکتب هستند و در این مسیر نابودی رژیم صهیونیستی در دستور کار این مکتب است کما این که این مهم همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت بی‌بدیل بوده و هست. وجود شهید حاج قاسم سلیمانی اقتداری برای همه کشورهای اسلامی و محور مقاومت بود، هر جایی که مظلومی تحت ستم قرار می‌گرفت حرفش این بود که مگر حاج قاسم به این سو نیاید.

امروز همه آزادی خواهان و مستضعفین جهان فقدان این فرمانده عزیز و دلاور را احساس می‌کنند و هر چه جلوتر برویم جایگاه خالی او را بیشتر متوجه خواهیم شد. رویش‌های مکتب سلیمانی هر روز در حال توسعه است و دشمنان باید بدانند که با رفتن حاج قاسم، مکتب او و مسیری که شروع شده است پایان نخواهد یافت.

اینجانب سالروز شهادت شهید بین‌المللی عرصه مقاومت جهانی در برابر کفر و ظلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کبیر را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و در پایان اعلام می‌کنم.

احمدحسین فلاحی، رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف و نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha