شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

جهادگران فاطمی ارومیه

کل اخبار: 35
  • فیلم/ اهدای رایگان ماسک به جهادگران عرصه سلامت توسط طلاب جهادی

    فیلم/ اهدای رایگان ماسک به جهادگران عرصه سلامت توسط طلاب جهادی

    گروه جهادی جهادگران فاطمی ارومیه ۸۰۰ عدد ماسک رایگان به مرکز بهداشت ارومیه تحویل دادند و قرار است این کمک ها از سوی این گروه جهادی ادامه پیدا کند

  • تصاویر/  بازدید طلاب و روحانیون ارومیه از مرکز بهداشت این شهرستان

    تصاویر/ بازدید طلاب و روحانیون ارومیه از مرکز بهداشت این شهرستان

    حوزه/ طلاب و روحانیون گروه جهادگران فاطمی مجمع جوانان انقلابی ارومیه با حضور در مرکز بهداشت شهرستان ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت در جریان روند فعالیت های این مرکز در مبارزه با کرونا قرار گرفتند. طلاب و روحانیون ضمن اعلام آمادگی خود برای هر گونه فعالیت در این مرکز و کمک به کادر درمانی مراکز بهداشت و سلامت شهرستان ارومیه، تحویل روزانه بالای 100 ماسک و لباس های مخصوص مدافعان سلامت به این مرکز را وعده دادند. همچنین مقرر شد در هفته سلامت طلاب و روحانیون به همراه مدافعان سلامت در مراکز بهداشت و درمان این شهرستان حضور یافته و از فعالیت های کارکنان مراکز بهداشت و سلامت که وظیفه غربال گری، شناسایی و معرفی مبتلایان به ویروس کرونا به بیمارستان ها و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی را به عهده دارند، تقدیر کنند.

  • تصاویر/ فعالیت های جهادی طلاب ارومیه

    تصاویر/ فعالیت های جهادی طلاب ارومیه

    حوزه/ طلاب ارومیه با راه اندازی گروه جهادگران فاطمی زیر نظر حجت الاسلام سید احمد غفاری قره باغی از روز اول شیوع ویروس کرونا در ارومیه فعالیت می‌کنند. طلاب با حضور در خانه سالمندان ارامنه حضرت یوسف ارومیه با اهدا گل، ماسک و آبمیوه از آن‌ها عیادت کردند. همچنین با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی ضمن اعلام آمادگی کامل خود برای کمک به کادر درمانی و بیماران کرونایی، میوه، آب میوه، عرقیات مورد نیاز و موارد بهداشتی از قبیل ماسک، گان بهداشتی و لباس مورد نیاز پرستاران به این بیمارستان اهدا کردند. طلاب جهادی ارومیه همچنین 87 بسته غذایی را در میان نیازمندان شهر توزیع کردند.

  • رویش همدلی مردم در شرایط کرونایی

    امام جمعه ارومیه مطرح کرد:

    رویش همدلی مردم در شرایط کرونایی

    حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در کنار مشکلاتی که شیوع کرونا در کشور برای مردم ایجاد کرده، رویش همدلی، همکاری و تلاش همه جانبه جوانان و اقشار مختلف برای مقابله با این ویروس در زمینه‌های تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر از زیبایی‌های این ایام است.

  • تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از کارگاه تولید ماسک و لباس بهداشتی

    تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از کارگاه تولید ماسک و لباس بهداشتی

    حوزه/ کارگاه تولیدی جهادگران فاطمی، با تلاش جهادی مجمع جوانان انقلابی ارومیه زیر نظر حجت الاسلام سید احمد غفاری قره باغی راه‌اندازی شده است و روزانه نزدیک به 2000 ماسک تولید و به صورت رایگان در بیمارستان ها، مراکز خدماتی و مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

جدیدترین اخبار