مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

۹ دی تبلور بصیرت و ایمان مردم نسبت به انقلاب است

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به لزوم گرامی داشت ۹ دی خاطر نشان کرد: ۹ دی ماه تبلور بصیرت و ایمان مردم نسبت به انقلاب است این روز هیچ وقت فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در جمع کارکنان شرکت کشتی سازی صدرا به مناسبت حماسه ۹ دی با اشاره به لزوم گرامی داشت ۹ دی خاطر نشان کرد: ۹ دی ماه تبلور بصیرت و ایمان مردم نسبت به انقلاب است و دست های زیادی تلاش کردند ۹ دی در کشور به فراموشی سپرده شود اما مردم خود به اهمیت این روز واقفند و این روز هیچ وقت فراموش شدنی نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بر شمردن اضلاع فتنه ۸۸ تاکید کرد: ضلع نفاق داخلی مهمترین ضلع حوادث ۸۸ بود که شرایط را برای تحریم های ظالمانه و سخت دشمنان بر مردم فراهم کرد.
اسماعیلی با اشاره به لزوم شناخت جریان نفاق در کشور و لزوم تحقیق و شناخت این جریان از صدر اسلام افزود: در حوادث صدر اسلام و بعد از آن این نفاق است که میدان دار فتنه هاست.
امام جمعه موقت بوشهر فتنه گری را نشان استیصال و بیچارگی دشمنان در برابر ملت ایران دانست و بیان داشت: این درماندگی و ضعف دشمن، حاصل ایستادگی مردم در کنار امام و شهدا و ماندن در کنار ولایت فقیه است.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه با تاکید بر تعمق در شیوه رهبری حضرت امام خامنه ای گفت: با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای به زودی ایران اسلامی بر اوج قله پیشرفت خواهد ایستاد و جنایتکاران عالم به دست مستضعفین نابود خواهند شد.
حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با تشکر از تلاش های دولت، خواستار توجه بیشتر به وضعیت معیشتی مردم شد و بیان کرد: تسهیل زندگی برای مردم عزیز را باید در صدر برنامه ها قرار داد و همه جانبه از آنان حمایت کرد که این ملت به گفته حضرت امام از ملت صدر اسلام (حجازو عراق) بهتر هستند و ما هرآنچه داریم از این امت خداجو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha