بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان یزد در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای حمله رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای، حمله تروریستی رژیم جعلی اسرائیل به محل کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدقُوا مَا عَاهَدُوا الله عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن ینَتظر وَ مَا بَدَّلوُا تَبدِیلا»
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.(احزاب / ۲۳)
بار دیگر رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی، مرتکب جنایت شد و در حمله ای ناجوانمردانه به کنسول گری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه، تعدادی از سرداران رشید سپاه اسلام، آقایان؛ «سرتیپ پاسدار محمد رضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدارمحمد هادی حاجی رحیمی» و چندین نفر از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند و دگر بار ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت را عزادار کرد.
هدف رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی از این اقدام بزدلانه، ترمیم روحیه ی در هم شکسته ی ارتش رژیم جعلی، گسترش دامنه درگیری به قدرت های فرامنطقه‌ای و ایجاد وحدت در درون سرزمین‌های های اشغالی است.
اما هم رژیم جعلی و هم آمریکای جنایتکار باید بدانند که نه ملت فلسطین از خاک و سرزمین خویش خواهد گذشت و نه ایران و جبهه بزرگ مقاومت از راهبرد و آرمان اصلی خویش که محو رژیم جعلی و ازاله ی آمریکا از منطقه است، کوتاه خواهند آمد.
مدیریت حوزه علمیه استان یزد، ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه، بر ضرورت انتقام سخت تحت تدابیر فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای عزیز، تأکید می نماید و آمادگی خویش را جهت هر نوع اقدام و کمک در راستای فرامین رهبری معظم کل قوا، اعلام می دارد.
نصر من الله و فتح قریب
مدیریت حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha