حوزه/ مراسم میثاق جمعی از مردم جنوب شهر خرم‌آباد با امام شهید و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و جمعی از اقشار مختلف مردم برگزار شد. در این مراسم، حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهید و شهدای والامقام، بر استمرار راه شهدا، پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha