۲۹ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۸
کد مطلب:
1396657
مادران یاسوجی در نخستین جمعه ماه محرم نوزادان خود را به مسجدالنبی آوردند تا در آیین شیرخوارگان حسینی، یاد و پیام مظلومیت طفل ششماهه کربلا زنده نگه داشته شود.
نظر شما