مادران یاسوجی در نخستین جمعه ماه محرم نوزادان خود را به مسجدالنبی آوردند تا در آیین شیرخوارگان حسینی، یاد و پیام مظلومیت طفل شش‌ماهه کربلا زنده نگه داشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha