موکب های پذیرایی از تشییع کنندگان شهدای مقاومت در کرمان+ عکس

حوزه/ همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید پورجعفری در شهر کرمان، گروه های مردمی با برپایی موکب هایی از تشییع کنندگان پذیرایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، همزمان با برگزاری آیین باشکوه تشییع پیکر پاک شهیدان سلیمانی و پورجعفری در دیار کریمان، گروه های مردمی از گوشه و کنار کشور با برپایی موکب هایی از شرکت کنندگان در مراسم پذیرایی می کردند که تصاویر منتشر شده تنها بخشی از این موکب ها در یک مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان است.

شب گذشته در حالی که بسیاری از مسافران برای تشییع پیکر شهیدان به کرمان آمده بودند و با تعویق زمان خاکسپاری مواجه شدند توسط آموزش و پرورش در برخی مدارس این شهر اسکان یافتند و نیز به همت بسیج و هیئات مردمی کرمان، مکان هایی برای اسکان تشییع کنندگان و کاروان های مردمی شهر های مختلف ایران در نظر گرفته شد.

بسیاری از مردم از غروب تا اذان صبح را در هوای سرد گلزار شهدای کرمان با همراه داشتن پتو به سربردند تا بتوانند در زمان خاکسپاری که احتمال داده می شد در نیمه شب باشد حضور بیایند و  لحظات معنوی خاکسپاری زهرا(س) گونه سرباز ولایت در شبانگاه را از دست ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha