گروه‌های جهادی‌ خستگی‌ناپذیر/ دستگیری از نیازمندان در روزهای سخت کرونا

حوزه/ گروه جهادی شهید میثمی  حوزه علمیه حضرت علی ابن موسی رضا (ع) کهگیلویه و بویراحمد خبر از توزیع ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین، بین نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، گروه‌های جهادی خستگی‌ناپذیر در تمام صحنه‌ها  حضور دارند و در ایام بیماری کرونا لحظه‌ای عقب ننشستند.

یکی از این گروه‌ها، گروه جهادی شهید میثمی  حوزه علمیه حضرت علی ابن موسی رضا (ع) کهگیلویه و بویراحمد است که  به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و فرا رسیدن شب یلدا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی قریب به ۱۵۰میلیون ریال برای خرید اقلام ضروری در این مرحله هزینه  و بین نیازمندان توزیع کردند.

حجت‌الاسلام بهشت در همین خصوص گفت: اقلامی از قبیل گوشت، برنج، مرغ و ماکارونی و رب گوجه فرنگی، روغن، میوه، و ...توسط این گروه جهادی تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گروه جهادی شهید میثمی تاکنون ۵۰۰ بسته غذای به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین بین نیازمندان استان توزیع گردید،خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی تا زمان از بین رفتن ویروس منحوس کرونا و بازگشت مردم به حالت عادی در کنار آنها است و امیدواریم با کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه مردم عزیز باری از دوش نیازمندان در این شرایط سخت برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha