جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید هاشم موسوی نیا

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویراحمد از اعزام گروه‌های جهادی به منطقه تنگ سرخ این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در یاسوج، گفت: در حال شناسایی ظرفیت‌ها، استعدادها، مشکلات و معضلات روستاهای پرجمعیت شهرستان بویراحمد هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی بویراحمد بیان کرد: در مرحله اول این طرح محله محور تا حدودی ظرفیت نسبی روستاها شناسایی و در مرحله دوم با ادارات رایزنی شد و تفاهم‌نامه‌هایی برای برداشتن باری از مشکلات مردم با همکاری این ادارات منعقد شد.

وی با اشاره به رایزنی و مشارکت گروه‌های جهادی برای اعزام به روستاهای هدف، گفت: اولین روستای هدف، تنگ سرخ است که امروز جمعه ۱۲ دی ماه گروهی به منظور تعمیر و احداث سرویس‌های بهداشتی نیازمندان و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به این روستا اعزام شدند.

موسوی از اعزام تیم پزشکی به این منطقه خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ملاقات چهره به چهره از دیگر برنامه‌های این گروه است. همچنین با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی، برنامه ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: در این برنامه گروه‌هایی از تیپ ۴۸ فتح، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمیته امداد و بسیج جامعه پزشکان و تبلیغات اسلامی بویراحمد ما را یاری و همراهی می‌کنند .

وی خاطرنشان کرد: در این اردو شاهد هستیم جوانان و نوجوانان عزیزی حضور دارند که به ندای رهبر خود لبیک گفته و  پای کار آمدند تا مشکلی از مشکلات این عزیزان رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha