پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار

حوزه/ روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اتمام طرح های نیمه کاره استان دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سجاد پرندوار، نماینده مؤسسه الزهرا سلام الله علیها و حجت الاسلام امینی اطهر نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد، با حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام سجاد پرندوار نماینده موسسه الزهرا (س) با تسلیت ایام فاطمیه به معرفی و تشریح فعالیت های موسسه الزهرا(س) پرداخت و افزود: موسسه الزهرا (س) از سال ۱۳۶۸ با بیش از  ۳۰ سال تجربه در حال خدمت رسانی به محرومین می باشد.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت های استان کهگیلویه و بویر احمد در حوزه ی گردشگری، در آینده ای نزدیک دو اکیپ از اقتصادانان و سرمایه داران برای شناخت ظرفیت ها وارد استان می‌شوند.

نماینده موسسه الزهرا (س) ادامه داد: دغدغه اصلی ما در این سفر، تکمیل طرح‌های ناتمام و ایجاد و حفظ اشتغال پایدار، به عنوان اولویت اصلی برنامه‌های اقتصادی در استان می باشد.

وی به پروژهای نیمه تمام استان از جمله پروژه عظیم تله کابین در شهر یاسوج اشاره و اظهار کرد : اتمام پروژه تله کابین یاسوج با کمبود زیرساخت‌های لازم دست و پنجه نرم می‌کند و برخی دیگر از پروژه های تفریحی و گردشگری در این شهر، به دلیل عدم اعتبار لازم نمیه کاره رها شده‌اند.

پرندوار با بیان اینکه یکی از موانع تحول اقتصادی در استان، اقتصاد دولتی در پروژه های مختلف می باشد، افزود: برای یک اقتصاد پایدار با خروج از اقتصاد دولتی و حرکت به سمت خصوصی‌سازی واقعی یک اقتصاد مردمی را بوجود آورد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام امینی اطهر نیز ضمن قدردانی از فعالیت ها و تلاشهای انقلابی و جهادی نماینده حضرت آقا در کهگیلویه و بویراحمد، خواهان راه اندازی کارگروه اقصادی ویژه در راستای خدمت به مردم و در پی آن دنبال منابع پایدار برای تحول در اقتصاد استان شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نیز با اشاره به طرح های نیمه کاره و استقبال از اسپانسر های اقتصادی و گفتگو با دو نفر از سرمایه گذاران در جلسه مذکور دعوت کرد جهت بازدید طرح های اقتصادی به استان سفر کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha