جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید نصیر حسینی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با حضور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج، به دلیل نبود یک تیم باشگاهی از این شهر در لیگ‌های معتبر ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، در سال‌های گذشته فوتبال شهر یاسوج با تیم فوتبال شهرداری به همه ایران معرفی شد و این تیم توانست در یک بازه زمانی ۵ ساله برای فوتبال استان در کشور جایگاهی ویژه ایجاد کند.

در روزهایی که تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور در این شهر حکمرانی می‌کرد، تعداد بسیار زیادی از جوانان شهر فارغ از هه مشکلات تنها به عشق این تیم هفته‌ها را سپری می‌کردند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ورزشگاه پیر شهر یاسوج یا همان ورزشگاه تختی نام استان را بلند آوازه کرده بود و توانسته بود نام استان را بیش از هر زمان به همه ایران معرفی کند و بعد از آن بود که بسیاری از مردم که هنوز با شهر یاسوج آشنایی نداشتند به واسطه تیم شهرداری با پایتخت طبیعت ایران آشنا شوند.

اما چند روز پیش نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی بعد از بازدید از ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری این شهر با ابراز ناراحتی از این که چرا نباید با چنین زیرساختی که داریم یک تیم فوتبال در این شهر وجود نداشته باشد، از مسوولان خواست تا هر چه سریع‌تر نشستی با برخی از شرکت‌ها برگزار کرده و این گونه به دنبال حامی مالی برای راه‌اندازی یک تیم فوتبال در مرکز استان باشند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه که همه رشته‌هایی ورزشی دارای اهمیت هستند، اما جوانان بیش از هر رشته دیگری به فوتبال علاقه‌مندی نشان می‌دهند از چنین وضعیتی در مرکز استان گلایه کرد و خواستار تسریع در تیمداری برای شهر یاسوج شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha