پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ولادت حضرت زینب

حوزه/ نباید شادی زودگذر را فدای روزهای خاطره انگیز آینده کنیم. طبق آمار ۶۵ درصد تجمع ها و دورهمی ها باعث شیوع بیماری کرونا می شود و باید از برگزاری این دورهمی ها خودداری کنیم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل تعدادی از پرستاران بخش های مختلف بیمارستانی و اورژانس، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: قشر زحمت کش پرستار با  به خطر انداختن جان خود، در راستای سلامتی مردم تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پرستاران در زمینه سلامت جسمی و روحی بیماران در بیمارستان ها و مراکز مختلف درمانی کارهای ارزشمندی انجام می دهند.

وی افزود: دفاع از سلامتی و بهداشت مردم در همه شرایط به ویژه در مقابل بیماری کرونا کار ارزشمندی است که توسط پرستاران و پرسنل درمانی انجام می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به تحت تاثیر قرار گرفتن ابعاد زندگی بشر در نتیجه انتشار ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این ویروس منحوس همه مراکز اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی و مذهبی دنیا را به تعطیلی کشانده، ولی پرستاران با حضور خود در صحنه و رسیدگی به امور بیماران، در این راستا گام ارزشمندی بر می دارند.

امام جمعه یاسوج، سلامت و امنیت جسمی ما را در گرو تلاش پزشکان و پرستاران دانست و گفت: باید ضمن تقدیر از سربازان عرصه سلامت، روز پرستار را نیز گرامی بداریم.

افسران پیش قراول مبارزه با کرونا

حجت الاسلام حمزه پیش قدم هم دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد هم پرستاران و کادر درمانی را افسران پیش قراول در عرصه مبارزه با بیماری کرونا خواند.

وی ادامه داد: عمل به توصیه های پرستاران و کادر درمانی ما را در برابر پیروزی نهایی در مقابل کرونا نزدیک می کند که این توصیه های بهداشتی برگرفته از متون دینی است.

حجت الاسلام پیش قدم اظهار کرد: به اذعان کادر درمان و متخصصین، تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا رعایت مسائل بهداشتی بوده که ۱۴۰۰ سال قبل توسط پیامبر و امام صادق(ع) بیان شده است.

وی با اشاره به فراررسیدن شب یلدا، گفت: نباید شادی زودگذر را فدای روزهای خاطره انگیز آینده کنیم. طبق آمار ۶۵ درصد تجمع ها و دورهمی ها باعث شیوع بیماری کرونا می شود و باید از برگزاری این دورهمی ها خودداری کنیم تا ان شاءالله شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس باشیم.

گفتنی است، در این آئین که توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد، از هفت پرستار و پرسنل کادر درمانی در بیمارستان ها شهر یاسوج با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha