شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست

حوزه/ مدیر مجموعه فرهنگی تبلیغی سفیران مهربانی و مدیر مجموعه جبهه طلاب انقلابی و مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران رحمت با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام کمال برازش، مدیر مجموعه فرهنگی تبلیغی سفیران مهربانی و حجت الاسلام مهرداد صدقیانی مدیر مجموعه جبهه طلاب انقلابی و مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران رحمت، با حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام برازش ضمن قدردانی از فعالیت های انقلابی، مردمی، جهادی و وحدت بخش نماینده ولی فقیه، به معرفی و تشریح مجموعه سفیران مهربانی پرداخت و افزود: مجموعه سفیران مهربانی دو سال است که به صورت رسمی دارای مجوز فعالیت از دفتر تبلیغات اسلامی می باشد و به تازگی مجوز فعالیت در سراسر کشور را نیز از معاونت تبلیغ حوزه های علمیه قم دریافت نموده است.

وی در ادامه خطاب به نماینده ولی فقیه استان بیان کرد: برای فعالیت های فرهنگی در استان، نیاز به رهنمودها و حمایت های معنوی شما داریم که بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص طلاب در استان به صورت تشکیلاتی به انجام فعالیت های فرهنگی بپردازیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام صدقیانی نیز ضمن قدردانی از فعالیت ها و تلاشهای انقلابی نماینده ولی فقیه در راستای خدمت به آن استان، مناسبت های پیش رو از جمله شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، دهه بصیرت و شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت و تبریک گفت.

وی در ادامه ضمن درخواست حمایت از همه گروه های فرهنگی تبلیغی استان، در تشریح و معرفی مجموعه های تحت مدیریت خود افزود: مجموعه جبهه طلاب انقلابی به صورت رسمی از سال ۱۳۹۶ فعالیت های خود را با کسب مجوز از حوزه علمیه قم و گروه فرهنگی تبلیغی سفیران رحمت از سال ۱۳۹۸ با کسب مجوز از دفتر تبلیغات اسلامی، شروع کرده و در حوزه های فرهنگی، تبلیغی، بصیرتی، خدماتی، تربیت بدنی، اجتماعی و فضای مجازی موفقیت های ارزنده ای داشته است.

حجت الاسلام صدقیانی در ادامه ضمن ارائه طرح بزرگ «آسیب شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد تبلیغی و محوریت گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» افزود: این طرح به همت گروه فرهنگی تبلیغی سفیران رحمت آماده شده و به تایید دفتر تبلیغات هم رسیده است.

 مدیر جبهه طلاب انقلابی بیان کرد: طی هفته پیش رو وبیناری با موضوع مکتب سلیمانی با حضور شخصیت های شناخته شده و با همکاری برخی نهادهای حوزوی، برگزار خواهد شد که همه می‌توانند از آن استفاده کنند.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی، امام جمعه یاسوج هم در سخنانی گفت: حفظ تقوای الهی و روحیه جهادی میتواند به رشد و شکوفایی فعالیت های فرهنگی کمک شایانی کند.

وی در ادامه ضمن حمایت از برنامه های تشریح شده توسط مجموعه های سفیران مهربانی و جبهه طلاب انقلابی، با ابراز خرسندی از تشکیل مجموعه های فرهنگی تبلیغی اینچنینی که به صورت تشکیلاتی فعالیت می کنند، بر استقرار و استمرار فعالیت این مجموعه های تَشکُل محور در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکی و بیان کرد: نیاز است که مجمع نمایندگان طلاب استان مثل گذشته، حامی و پشتیبان همه مجموعه ها و گروه های فرهنگی تبلیغی بوده و به حفظ وحدت و یکپارچگی همه فعالیت فرهنگی اهتمام ورزد.

حجت الاسلام دهقان، رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد هم از برگزاری جلساتی در راستای وحدت و هم اندیشی پیرامون مسائل فرهنگی استان با مجموعه ها و گروه های فرهنگی تبلیغی استان خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    ان شا الله اگر طلبه های استان همه پای کار اسلام باشن و تبلیغ دین کنن خیلی از آسیبهای استان برطرف میشه