پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حمایت مسئولین از حوزه‌های علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از گچساران، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امروز در بازدید از مدسه علمیه بی بی حکیمه(س) گچساران اظهار داشت: در این دنیای بزرگی که خدا آفریده دنیای پیچیده و سختی است، اما خداوند خودش مدیریت می کند و هدایت را بر عهده انسان گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خداوند انسان‌هایی را بر می گزیند تا متولی امر هدایت شوند و بعد از انبیا و اولیا حوزه‌های علمیه این مسوولیت را بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: بر اساس ارزیابی‌ صورت گرفته، حوزه‌های علمیه خواهران کارهای بزرگی در جامعه و مدارس انجام می دهند و نشان داده اند تاثیر بسزایی در جامعه داشته اند.

وی ادامه داد: انسان‌های بزرگ در دامان مادران بزرگ تربیت شده اند مثل حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای که دنیا را متحول کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مسئولین از حوزه‌های علمیه حمایت کنند. باید تلاش کرد مشکلات حوزه‌های علمیه خواهران کم شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: این مدرسه بنام بی‌بی حکیمه(ع) است و مکانی است که از نقاط مختلف و کشورهای همسایه برای زیارت به این شهر می آیند و طبیعی است ما نیز باید تلاش کنیم خروجی خوبی از حوزه داشته باشیم.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: زندگی طلبگی زندگی شیرینی است و بدانید شما سربازان امام زمان(عج) هستید و کاری بالاتر از تربیت انسان ها نیست، لذا در کنار رشد علمی  اخلاق و معنویت نیز رشد کند وگرنه به مشکل خواهیم خورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha