پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید

حوزه /مدیر مدرسه علمیه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به همراه گروه جهادی شهید میثمی، از زندان مرکزی یاسوج بازدید و پای درد دل زندانیان نشستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام ابراهیم بهشت به همراه جمعی از طلاب و روحانیون در نشستی با مدیر کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه  (س) (س)و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و تبریک دهه بصیرت اظهار کرد: حضرت زهرا (س) برای حفظ جایگاه ولایت به شهادت رسید.

وی در ادامه گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز در مقام عمل ولایت مداری خود را به اثبات رساند و توانست الگویی از ولایت مداری برای نسل جوان و آینده‌سازان این کشور باشد.

حجت‌الاسلام بهشت همچنینی در جریان از زندان مرکزی شهر یاسوج، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات فرهنگی گسترده‌ای که در زندان‌ها انجام می‌شود، قابل تقدیر است.

مدیر مدرسه علمیه علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بیان کرد: گروه جهادی شهید میثمی متشکل از طلاب و اساتید، از زمان شیوع ویروس کرونا در میدان است و در زمینه‌ رزمایش مومنانه و غسل اموات کرونایی فعالیت خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما پیشگیری از شیوع کرونا در زندان ها بود، اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کمک معیشتی به خانواده زندانیان و همچنین ضدعفونی فضای زندان ها از سوی طلاب و روحانیون جهادی صورت گرفت.

در ادامه منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات برخی از خانواده های زندانیان، گفت: میان این خانواده‌ها بچه‌هایی هستند که چون تبلت ندارند از ادامه تحصیل باز می‌مانند یا  برخی از دختران دانشجو به همین خاطر مرخصی تحصیلی گرفته‌اند.

وی از گروه‌های جهادی خواست پای‌کار بیایند تا آسیب‌های ناشی از این مشکل به حداقل برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • أحسن IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    خداقوت «فهل الی خروجٍ من سبیل»