چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر توزیع 4500 بسته معیشتی در پنجمین مرحله رزمایش کمکهای مومنانه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین

حوزه / فرمانده سپاه فتح از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: وزیر بهداشت مراتب قدردانی خود را از بسیجیان به خاطر اجرای شایسته طرح اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سردار حمید خرمدل در آیین اهدای ۱۶ هزار بسته معیشتی به محرومین با محوریت آسیب‌دیدگان از کرونا، به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی‌داشت ۹ دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانیو قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد، به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: با این طرح یک انقلاب بزرگ در سطح کشور صورت گرفت.

وی به جلسه ویدئو کنفرانس مشترکی که به صورت سراسری و کشوری برگزار شد، اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت مراتب قدردانی خود را از بسیجیان به خاطر اجرای شایسته طرح اعلام کرد.

فرمانده سپاه فتح به اقدامات سه‌گانه‌ای که در این طرح انجام می‌شود، اشاره کرد و گفت: مراقبت، بیماریابی و کمک‌های مومنانه در این طرح انجام می‌شود که تاکنون در این حوزه اقدامات شایسته‌ای در استان انجام شده است برای نمونه آماری داریم که بعضی وقت از ۳۰۰ تست ۵۰ نفر مثبت بوده‌اند یا به فرض مثال در روستایی ۱۸ نفر آلوده به ویروس بوده و  خانواده ای هر ۵ عضو آن مبتلا بوده و خود از این موضوع با خبر نبوده‌اند.

وی گفت: در درمان و کمک‌های مومانه به واسطه این طرح کارهای خوبی انجام شده و خوشبختانه با این طرح  نیازمندان دیگری شناسایی و ساماندهی شده‌اند.

سردار خرمدل به اقدامات نهادها و دستگاه‌ها و بسیج و سپاه در زمینه کمک‌های مومنانه در سطح استان اشاره کرد و گفت: شاید یک ماه پیش بود که ماموریت طراحی و پیش‌بینی شده ما تمام شد و اکنون مازاد بر آن چشم‌انداز، در این زمینه فعالیت می‌کنیم. 

وی به سایر فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: با ۷۵۹ جهیزیه هفته بسیج را تمام کردیم و همین تعداد را تا پایان سال با همراهی کمیته امداد خواهیم داشت و در ادامه کمک‌های مومنانه خوبی وارد استان می‌شود.

خرمدل ادامه داد: ۳ هزار گازکشی در استان انجام داده‌ایم و به دنبال امیدآفرینی در استان هستیم که مردم بدانند کسانی پشت قضیه پی‌گیری مشکلات محرومان هستند هر کاری انجام داده می‌شود به صورت تیمی و جهادی است و از حالت خشک اداری خود خارج شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha