ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شیعه اثنی عشری IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    1 1
    فقط عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) و حضرت صدیقه طاهره (س) کرونا داره؟؟؟؟؟
    • هادی IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      0 48
      البته اگر کور نبودی عزاداریهای محرم وسط خیابونها رو میدیدی که خوب ظاهرا... شرکت کنندگان در این مراسم با دعوت کسی نیومده بودن همون طور که خیلی ها هم لیاقت شرکت در آن رو نداشتند!!!
  • ایرانی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    51 1
    ای کاش در تشییع جنازه فردی که ادعا میشود مدافع ولایت بود به فتوای ولایت هم عمل میشد و همانند رهبری با چند نفر محدود وی را به خاک می سپردند
    • هادی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      0 59
      همه کسانی که آمده بودند با پای خودشان آمده بودند و کسی آنها را دعوت نکرده بود ضمن اینکه همه آنها تاکید داشتند که باید تشییع جنازه صورت بگیرد و این درخواست را مکررا از خانواده مرحوم داشتند!!! مطمئن باشید که اگر دروغ کرونا حقیقتی را در پشت خودش داشت اینقدر راحت مجوز برگزاری کنسرت و تشییع جنازه شجریان و ... رو نمیدادن!!! مدافع ولایت بودن به معنای مقلد ایشان بودن نیست ضمن اینکه مقام عظمای ولایت طبق فتوای خودشان دارند به قوانیین عمل میکنند!!!
    • GB ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      30 1
      آقا هادی محترم که نوشتی: «همه کسانی که آمده بودند با پای خودشان آمده بودند و کسی آنها را دعوت نکرده بود ... مطمئن باشید که اگر دروغ کرونا حقیقتی را در پشت خودش داشت اینقدر راحت مجوز برگزاری کنسرت و تشییع جنازه شجریان و ... رو نمیدادن!!! مدافع ولایت بودن به معنای مقلد ایشان بودن نیست ضمن اینکه مقام عظمای ولایت طبق فتوای خودشان دارند به قوانیین عمل میکنند» یک‌بار دیگه نوشته خودت را بخوان و تناقضاتش را با واقعیت‌های اعتقادی، قانونی و اجتماعی بشمار! کسی دعوت نکرده بود؟ این‌که برنامه‌ریزی و اعلام می‌شود فلان‌روز و ساعت از مصلی تا حرم مراسم تشییع برگزار می‌شود دعوت نیست؟ باید کارت می‌فرستادند خدمت‌تون؟ در مشهد هم که امام جمعه محترم رسماً از مردم دعوت کردند. ضمناً صدور مجوز برای کنسرت یا تشییع مرحوم شجریان واقعیت نداره و مجوزی داده نشد. پیکر آن‌مرحوم بدون تشییع در خیابان‌ها، با ماشین به محل خاکسپاری منتقل و در محدوده محصور شده، با حضور خانواده و اطرافیان ایشان دفن شد. حتی ساعت تدفین هم به کرات تغییر کرد تا از اجتماع جلوگیری شود. این‌که تعدادی از مردم پشت ورودی آرامگاه فردوسی جمع شدند، اسمش تشییع رسمی و با مجوز نیست! از این‌‌ها گذشته، «دروغ کرونا» یعنی چه؟؟؟!!! یعنی رسماً تمام دنیا سر کارند؟! شنیده بودیم برخی می‌گویند این ویروس ساختگیه نه طبیعی، فکر می‌کردیم منظورشون اینه که در آزمایشگاه‌ها تولید و تکثیر شده؛ اما این‌که کسی اصلش رو منکر بشه، واقعاً جز توهم چی می‌تونه باشه؟ یعنی بیش‌از 87 میلیون مبتلا و حدود یک میلیون و 900هزار قربانی در دنیا ازجمله بیش‌از 55 هزار متوفا در کشور خودمان دروغه؟ یعنی مقام معظم رهبری که با دسترسی به کارشناسان خبره و مورد اعتمادشان، این‌همه از عدم رعایت ضوابط بهداشتی انتقاد کردند، یک ادعای دروغ را باور کرده‌اند؟ آن‌وقت شما از کجا به این حقیقتِ! خود یافته رسیدی؟ و نهایتاً این‌که نوشتی «مدافع ولایت بودن به معنای مقلد ایشان بودن نیست» آیا به معنی اطاعت کردن از ایشان هم نیست؟ یعنی به‌نظرتون وقتی ایشان با وجود آن جایگاه رفیع، به قوانین عمل می‌کنند، ما افراد عادی نباید به طریق اولی رعایت کنیم؟