معاون اقتصادی رئیس جمهور از بندر شهید رجایی بازدید کرد 

حوزه/ معاون اقتصادی رئیس جمهور ضمن بازدید از مراکز مختلف مجتمع بندری شهید رجایی بر لزوم ترخیص سریع کالاهای اساسی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه از بندرعباس، دکتر محسن رضایی شب گذشته بدون تشریفات رسمی از جایگاه ورود مردم وارد فرودگاه بندرعباس شد.

وی امروز صبح برای بازدید و سرکشی از بندر شهید رجایی بندرعباس راهی این مجتمع بندری شد.

معادن اقتصادی رئیس جمهور ابتدا با حضور در گلزار شهدای گمنام واقع در محوطه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، ضمن ادای احترام به مقام معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های مقدس آنها تجدید بیعت کرد.

وی سپس از طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد و از نزدیک در جریان مراحل توسعه و پیشرفت این پروژه شد.

رضایی در ادامه از محل انبار کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی بازدید کرده و دستوراتی در این خصوص صادر کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین در بازدید از پایانه کانتینری بندر شهید رجایی بندرعباس بر لزوم تسریع در ترخیص کالاها به جهت کاهش تورم تاکید کرد.

رضایی همچنین از مجتمع کشتی سازی بندرعباس(ایزایکو) بازدید کرد.

وی بر لزوم تقویت و احیای صنعت کشتی سازی بندرعباس تاکید کرد و استفاده از ظرفیت کشورهای دوست پیشرفته را در این حوزه یکی از مسائل مهم بر شمرد.

رضایی اظهار کرد: کره ای ها و روسیه ای ها می توانند برای تقویت صنعت کشتی سازی هرمزگان کمک کنند و به همین منظور صحبت هایی نیز با آن ها شده است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: کشورهایی مانند کره و روسیه اگر با ما در امر کشتی سازی کار مشترک داشته باشند از آنجایی که بازار نیز دارند از ظرفیت بازار آنها نیز می توانیم استفاده کنیم.

محسن رضایی پس از بازدید از مجتمع کشتی سازی راهی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha