پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حاج شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بیش از ۵۸۰ برنامه در سطح میعادگاه‌های نماز جمعه لرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان امروز در نشست با اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد با تشریح برنامه های دینی و فرهنگی حوزه نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت : سال گذشته ۵۸۳ برنامه در سطح میعادگاه های نماز جمعه‌ لرستان برگزار شد.اجرای بیش از ۵۸۰ برنامه در میعادگاه‌های نماز جمعه لرستان

وی فرهنگ و اقتصاد را دو بال برای توسعه و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی برشمرد و افزود: باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند و تلاش جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنیم و دستاوردهای نظام در همه حوزه ها برای مردم بیان و تشریح شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خبرنگاران باید در انعکاس خبر نهایت دقت را داشته باشند اظهار داشت: خبرنگاران گوش شنوا و چشم بیدار جامعه هستند و باید در انعکاس اخبار صداقت داشته باسند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه از روی حدس و گمان نباید قلم زد و اذهان عمومی را نباید با کلام بی اساس تشویش نمود افزود: رسانه باید مطالبات مردم را پیگیری و رصد و آن ها را به گوش مسئولان و مدیران برسانند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و گاهی به همین دلیل آسیب‌هایی می‌بیند، اما از اصل مردمی بودن خود دست نمی‌کشد گفت :خدمات و دستاوردهای نظام در حوزه های گوناگون باید برای آحاد جامعه تبیین و تشریح شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آگاهی دادن به مردم همانند اکسیژن ضروری است، گفت: خبرنگاران باید در راستای آگاهی اذهان جامعه کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اطلاع‌رسانی صحیح ، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه برشمرد و افزود: خبرنگاران باید با حفظ اخلاق رسانه ای به نقد منصفانه مدیران نیز بپردازند و از تهمت به مدیران پرهیز نمایند، چرا که تهمت و افترا برای رسانه و مردم جامعه مضر و مخرب خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اشاعه و ترویج سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده را از جمله برنامه های راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه شهرستانها برشمرد و خاطر نشان کرد: اشاعه و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب ،اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، ارتقای کیفیت مساجد استان ، رصد وضعیت حوزه‌ ها و مدارس علمیه استان، رصد برنامه های مدارس امین، ارتباط با طلاب و ارتقای سطح آموزشی مدارس علمیه استان را از جمله مهمترین برنامه های برگزار شده دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان گفت: سال گذشته ۵۸۳ برنامه در سطح میعادگاه های نماز جمعه‌ استان برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha