پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
نصیر حسینی

حوزه / امام جمعه یاسوج گفت: بعضی‌ها پول می‌گیرند و اغتشاش می‌کنند تا به تجزیه طلب‌ها کمک کنند، این جاهلان باید راه خودشان را جدا کنند دست آنها در خون شهدای عملیات تروریستی شیراز آلوده است و شریک در این جرم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با تسلیت حادثه تروریستی شهر شیراز در حرم مطهر شاهچراغ اظهار داشت: این حادثه را به خانواده‌های شهدا و مردم ایران تسلیت گفته و برای مجروحان آن طلب شفای عاجل داریم.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه سال‌ها با این گروه‌ها آشنا هستیم و مردم ما را به خاک و خون کشیده‌اند، یادآور شد: این اقدامات از ناحیه استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث، اسرائیل پست و آل سعود جنایتکار مورد حمایت قرار گرفته و هیچگاه این اقدامات را محکوم نکرده‌اند، چون داعش پیاده‌نظام آمریکا و استکبار و آل سعود است و خودشان اعتراف به خلق داعش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این حادثه تروریستی نزدیک به ۱۵ نفر از مردم کشور به شهادت رسیدند، گفت: چگونه این فرد ملعون و خبیث به راحتی این جمعیت را به رگبار می‌بندد، معلوم است که مورد پشتیبانی استکبار و آل سعود قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن همه روزه و همه وقت، به دنبال چنین اقداماتی در کشور هستند اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اجازه این کار را به آنها نداده‌اند و تعداد بسیار زیادی از آن‌ها را متلاشی کرده‌اند.

وی گفت: نکته دیگر اینکه اغتشاشات دلیل منطقی ندارد، عده‌ای جاهلانه کشور را به هم می‌ریزند و عملاً به گروهک‌های تروریستی این فرصت را می‌دهند تا وقتی نیروی امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی مشغول به مقابله با ناامنی در داخل باشد، دشمن از فرصت استفاده کرده و ورود پیدا کند.

امام جمعه یاسوج افزود: صدای تجزیه طلبان در کردستان و سایر جاها بلند شده، چون نقشه شوم استکبار است و گروهک‌ها این فرصت را برای آنها ایجاد می‌کنند.

وی در ادامه گفت: بعضی‌ها پول می‌گیرند و اغتشاش می‌کنند تا به تجزیه طلب‌ها کمک کنند، این جاهلان باید راه خودشان را جدا کنند دست آنها در خون شهدای عملیات تروریستی شیراز آلوده است و شریک در این جرم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: رسانه‌های فارسی زبان چه مواضعی تاکنون داشته‌اند؟ آن‌ها به دروغ می‌گویند کار خود دولت جمهوری اسلامی است، البته اینها خودشان جزئی از داعش هستند و با آنها همکاری دارند و دائم تشکیک ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم ما آگاه و دانا هستند و قدر امنیت را می‌دانند، حالا ۴ نفر آدم جاهل و نادان اغتشاش می‌کنند که باید به حساب آنها رسید.

وی با گلایه از گرانی‌های موجود در بازار، یادآور شد: باید وضعیت بازار درست شود، چرا قیمت خودرو هر روز سر به فلک می‌کشد و آزار دهنده است؟ چرا نمی‌توانند وضعیت بازار و بازار خودرو را درست کنند؟ دشمن هم به دنبال همین فرصت هاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دولت باید تدبیری کرده و تلاش بیشتری کند، همه دولت‌ها می‌گفتند وضعیت خودرو را سر و سامان می‌دهیم، اما تا به حال چه کاری انجام داده‌اند.

امام جمعه شهر یاسوج به سفر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در این سفر از سند مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد، همچنین قول خوبی هم به مردم استان داده شده که دانشگاه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شود.

وی افزود: در صنعت دچار مشکل هستیم که با راه اندازی این دانشگاه بسیاری از مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به شهادت دو تن از اهالی استان کهگیلویه و بویر احمد در حادثه تروریستی استان فارس و شهر شیراز و حرم شاهچراغ اشاره کرد و با تسلیت و تبریک این شهادت، اظهار کرد: این شهادت را به مردم شهرستان بهمئی و مردم استان تسلیت می‌گوییم، ان‌شاءالله در روز یکشنبه تشییع باشکوه پیکرهای پاک این شهیدان را در همین شهر یاسوج خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha