پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
زرندیه

حوزه/ نشست روشنگری سیاسی به مناسبت ۱۳ آبان در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،ظهر امروز نشست روشنگری سیاسی با موضوع اغتشاشات اخیر با حضور سرهنگ محمد رضاصادقی فرمانده سپاه ناحیه زرندیه استان مرکزی روز چهارشنبه ۱۱ آبان در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

صادقی بیان کرد: طلاب که جزء نخبگان جامعه هستند و باید در خط مقدم باشند و بقیه مردم را در مسیر مستقیم جامعه هدایت و همراهی کنند.

وی اظهار کرد: تفکر و فرهنگ مردم ایران در اعصار مختلف باعث شده که به کشورمان فخر داشته باشیم و این در حالی است که عده ای سعی کرده‌اند این روزها را از ما بگیرند که اوج آن را در اغتشاشات اخیر مشاهده می کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه با محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: ایران با هر کشوری که با نظام جمهوری اسلامی مشکل نداشته باشد، مشکلی ندارد و کشورهایی هم که مخالف نظام و انقلاب هستند از همان شروع انقلاب سعی کرده اند با جنگ تحمیلی و یا جنگ نرم انقلاب را از ما بگیرند.

وی افزود: وظیفه ما به فرموده رهبر عزیزمان جهاد تبیین و روشنگری است، لذا باید در همه مسائل شناخت کامل داشته باشیم تا بتوانیم جامعه را در مسیر مستقیم پیش ببریم. عده ایی فکر کرده اند مسئله با روسری کنار گذاشتن حل می شود، در حالی که این چنین نیست بعد نوبت به مسائل دیگر می رسد و همه چیز را می خواهند به بدترین نوع تغییر دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha