دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه اولین شرط برای تقابل با دشمنان داشتن بینش و بصیرت است، گفت: در اغتشاشات اخیر توطئه‌های بسیاری علیه نظام اسلامی توسط دشمنان انجام گرفت، ولی به همت نیروهای امنیتی و انتظامی و به ویژه ملت با بصیرت ایران تمامی این دسیسه‌ها راه به جایی نبرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج، اظهار داشت: یکی از راه‌های ارتباط بیشتر و صمیمی‌تر مردم با مسئولان حضور آنها در نماز جمعه است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه اولین شرط برای تقابل با دشمنان، داشتن بینش و بصیرت است، گفت: در اغتشاشات اخیر توطئه‌های بسیاری علیه این نظام اسلامی توسط دشمنان انجام گرفت، ولی به همت نیروهای امنیتی و انتظامی و به ویژه ملت با بصیرت ایران، تمامی این دسیسه‌ها راه به جایی نبرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: هفته آینده استان کردستان میزبان پیکر چندین شهید گمنام خواهد بود، همان عزیزانی که برای حفظ دین و اسلام و انقلاب به جبهه‌های جنگ شتافتند و در این راه جان خود را فدا کردند، که زندگی و امنیت امروز خود را مدیون این عزیزان و دلاورمردان هستیم.

ماموستا رستمی یادآور شد: حضرت علی(ع) می‌فرمایند، ویرانی معلول فقر و تنگ دستی است، لذا از مسئولان انتظار داریم که مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنند و اجازه ندهند این معضلات بیش از این زندگی مردم را با مشکل روبرو سازد.

امام جمعه سنندج گفت: دولت باید با اتخاذ تصمیمات درست و کارشناسانه و در سریع‌ترین زمان ممکن، برای رفع این معضلات اقتصادی دست به کار شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با اجرای عدالت و برخورد قاطع با مخلان امنیت و اقتصادی در کشور می‌توان زمینه آرامش در جامعه را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha