دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار همدان

استاندار همدان با بیان اینکه استقبال از خبرنگاران با روی گشاده باعث تعالی بخشیدن به اهداف سازمانی می‌شود، گفت: به مدیران توصیه می‌شود از ظرفیت جوانان خبرنگار در دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار و گردهمایی سالانه‌ فعالان رسانه‌ای استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار، با تبریک این روز، اظهار داشت: به مدیران توصیه می‌شود از ظرفیت جوانان خبرنگار در دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

وی افزود: استقبال از خبرنگاران با روی گشاده باعث تعالی بخشیدن به اهداف سازمانی می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات خبرنگاران، گفت: خبرنگاران در موضوعات مهم دولت و بحران‌هایی مانند بحران آب، از منافع ملی حمایت کردند که این مسئله شایسته‌ قدردانی است.

قاسمی‌فرزاد، با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای سیاه‌نمایی عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده و لذا در این میدان، خبرنگاران افسران مقابله با سیاه‌نمایی دشمن هستند که با جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی مؤثر اقدامات و خدمات نظام در مقابل ابزارهای تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

استاندار همدان، با بیان اینکه باید از ظرفیت اصحاب رسانه در عرصه تحقق جهاد تبیین استفاده کرد، اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت بسیار خوبی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در استان وجود دارد که در برهه‌های مختلف زمانی کم‌سابقه بوده و تکرار شدنی هم نیست.

گفتنی است در پایان این نشست از پوستر برنامه نمایشی «فصل شیدایی» رونمایی شد و برگزیدگان جشنواره مردمی «فجر تا بهار» و نفرات برتر خانه مطبوعات نیز تجلیل شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha